torstai 25. toukokuuta 2023

Niin......14/6 päivämäärä taas senkun lähenee.....johtuuko siitä BIO-rytmistä ?

 25/5-2023.

EKKU.

Nasiiri.

Meedio,

Clairvoyant.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Päivää. .....tein  äsken  tunnin  peltolenkin, koska  ei  huvittanut  mennä  tuon laran alle makaamaan...eilen olin siellä  9,5  tuntia.........se  irun  pultti, sen  alatukivarren  toisessa päässä  teki  pahasti kiusaa.....juu...nooh:  Aamulla  oli  iekana  väsynyt  ja veto poissa.  En meinanukkaan  jatkaa  laran korjaamista, kunhan  olin  vaan ja  sen kuitenkin  tein, kuten jo kerroin,  lenkillä  kävin.

Lenkillä  vasta  sen havaattiin-tajusin........miksi  oon niin  vetopoissa ja alamaissa ns.....ja  vastaus  on 14/6.....siis  toistan  14/6  on lähenemässä.  Joka  ikinen,  juuri  14/6,  noin  3  viikkoa  ennen, olen vetopoissa  ja  silleen  ihan  nollakunnossa. ...

vuonna  1988 yksi mukava immeinen  sai  2,9   vuotta  linnaa  tapon yrityksestä, kun  ampui  mua  selkään kiväärillä, mutta  ns  nalli löi  liian laiskasti patruunaan, eikä  ase  toiminut. Illalla  sen jälkeen  luurasin  lenkki-päiväkirjojani   ja luin sieltä  aina  vuosi taaksepäin , siis  14/6  ja  ja aj aja ja ja aj aj ajajjjjj...

Joka   vuosi  mulle oli sattunut  aina  jotakin, eikä  mitään  hyvää....siis  14/6.....oli   tappeluita, luita  vintturasssa lenkillä, oli  vaikka  mitä. Kreikassa  1984  jäin  bussista Mykönossaarella  ja  jouduin  kävelemään-juoksemaan , illalla   18,00-21,00   Thomas   hotetelliini , noin  19 km....14/6.....sainpa  kinttuuni  oivat rakot. ....jaloissani  oli kävelykengät......auts.

Siis:   olenkin  jokavuosi, jos  olen muistanut, koettaa  varoa  tuota  14/6  päivämäärää. Jos  menen vaikka  tänään jatkamaan  tuon  laran  korjaamista, niin  taidanpas  lisätä  tukea  auton  alle ettei.......kesken  korjaamiseni joku  pettää ja..........thumps.

ja  tuloo   rippi  Nasiirille.

Jaahas:  ny meen  keittämään teetä. Näillä mennään.

EKKU.