keskiviikko 3. toukokuuta 2023

Liika Burana on ap mielestä vaarallista......oon tänään nakannut naamaani jo-vasta 3...

 3/5-2023.

EKKU.

Kävin  muutama päivä   sitten Kurikassa ja kun  vaimoni soiti, että ei ole mitään  saumaa  tulla takaasin kotiis, jos et haje  Buranaa   apateekista.....ja  mää tein niin.

Mulloli sellaaseet  ns  tyävaatteet,  vähän resuusekkin ja kaskas  löydinkin  hyllystä  Buranaa  ja se  käressä menin  ns  kassan eteen......syntyi  seuraava keskustelu:

Minä:  päiväää.

apeekkari.....päivää, päivää..

ja hän jatkoi......otakko  enemmänkin  buranaa  johon mä etten  kovinkaan palio..

ap:  jos  liikaa  ottaa ja  jos on hmmmmm....vähän  vanahempi niin  Burana laskoo verenpainetta..ym..millaisia lääkkeitä te  otatte..?

Mä....emmää nyt  just muista....ei niitä oo kun pari  vaan.....

ap: pitää olla  varovaaneen.....

johon mää vastasin.... oon oon...maksoin Buranan 8 Euroa  jotakin ja  lähärin  pois...Ovella  se ap luurasi  vielä mun perääni   ja varmasti  luuli  että miäs  kumma  tuo  pummi oikein on.

¤¤¤

enny muuta...

Meen juamaan nestettä....jos se helepottaa.

EKKU.