perjantai 29. syyskuuta 2023

Kaksoispojat pelastuivat abortin kauhealta kohtalolta.......olkaa hyvät:...

 29/9-2023.

EKKU.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

¤¤¤¤

Sopiiko että jatkan aiheesta  ,  abortti-tai ei. Tulkaa  mukaani Espoon Keravalle, Kurkelankatu  2,  kaksikerroksiseen  rivitaloon , jossa  asuin   vuonna  1984, vajaan   vuoden. Yhtenä aamuna  ovikello soi ja  ovea avaamaan menin.

Siellä seisoi  nuori nainen, sanotaan hänta vaikka Anneksi ,  sisälle pyysin ja  hän teki niin,  olohuoneeseen  ja    Anne  aloitti:

Olen  19 ikäinen opiskelija, tarkoituksena  päästä auskultoimaan  vuoden sisällä, tulevaa  ammattiani varten, mutta  on tullut  este  vastaan.Olen nimittäin  kolmatta  viikkoa  raskaana  ja  jos lapsen otan vastaan joudun keskeyttämään  opiskeluni ja  voi olla  että  kokonaan  tulevan  lapsen takia.Olenkin  mieheni sekä  muiden  läheisteni  kanssa  tulleet  tuloksen että  teen  abortin koska se on  ainoa ja  nykytilanteessa  paras valinta.....kerrotko  Ekku  miltä  minun  .....  tuleva  ammattini  näyttää....??  haluaisin päästä   mukaan  ulkomaille  lääkärit  ilman  rajoja järjestöön....se ol......

Ja minä vastasin seuraavasti:

Mutta  hei...jos teet  abortin se on tahallinen murha....älä  herran tähden tee sitä....

mut....nainen vastasi..mut...kos..... 

ja minä  jatkoin.....tehdään sitten seuraavasti....synnytä lapsesi koska  niitä on kaksi  poikaa  kohdussasi..he  kasvavat  pitkiksi...ja  sen  jälkeen kasvatamme  tässä perheessämme   heitä niin  kun  olet valmis  heidät  ottamaan  ..tehdään vaikka  tuomarin kanssa paperit.....älä  herran   tähden murhaa heitä....ja kerroin samalla miten minä olin mukana    tappamassa  lastamme  vuonna  1975, 26/9.....Kätilöpistolla....vakuutin  kovasti että   älä murhaa  kaksosiasi.......ja....

Anne  alkoin itkemään ja  sai sanotuksi  että  .......Teen niin Ekku.otan vastaan  ne  pojat...teen niin Ekku..olet  taivaasta.....kiitos-...kiitos..

ja Anne lähti:

Jaatkuuu..

Tuli  vuosi  1993..Kauhajoki....kun   vaimoni   tuli  yläkertaan  asiakashuoneeseeni  sanomaan että ulkona  olisi  nainen  jolla olisi minulle asiaa ja sanoin etä  ok...anna  tulla  vaan.....Huoneeseeni astui itkevä nuori nainen....soperrellen kiitti , kapsahti   kaulaani ja itki....ja  ovesta  astui sisään kaksi  poikaa....pitkiä molemmat  ja  heitä hymyylytti.....noin  9  vuotiaita.....pitkiä....molemmat....

Ja  Anne  sanoi......Tuossa  ne nyt on....ne kaksoispojat.......kiitos  Ekku.....pelastit  heidät  elämälle.....kiitoksia  Ekku....olet taivaasta.....

Ekku Mattila.