tiistai 12. syyskuuta 2023

Oli se Kreikan Myconoksen saari aika hieno paikka lomalla.... 1984......paitsi...??

 12/9-2023.

EKKU.

Nasiiri.
Meedio.

Clairvoyant.

¤¤¤¤

Tiistaipäivää  sinne  teille: Hypäkkää kyytiin samaan lentokoneeseen jolla  matkustin Kreikkaan  vuonna 1984,   Keravalta  Ateenaan   välilaskun kautta  Myconos   saarelle, joka  oli siihen aikaan nuristisaari, oujee..Mulla oli 2  viikon matka.  Sain  ns  kämppäkaverikseni  hiljaisen  miehen noin  60 ikääseen  , Tampereelta  kuulemma ja toiselle  viikolle  tuli  Hämeenlinnasta   iso  kaliupää  korsto, ei hyvä...ei hyvä.

Tampereen mies  kyseli  koko ajan...pelkääkkö  kuolemaa johon vastasin että en. Olen valmis jos niin käy  sanoin . Kun  hän lähti  huokaisin  helpotuksesta, mutta  ohoh...Kun  illalla  palasin rannalta  huoneeseeni siellä  oli jumalatoon sikaarinhaju,  viina  lemusi  ja keskellä  huonetta seisoi  noin 30  ikääneen korsto joka ensisanoikseen sanoi...:" ohhoh....oletpas  hyvä vartaloinen nuori mies....ohoh...näkee että olet  urheillut..ohoh...aijaijaiajai....hmmmmmmmm??....todella   seksikkään  näköinen...ohoh"....ja  yritti  tulla mun lähelle mairea ilme  naamallaan..

Ja minä siitä samasta  palasin  vastaanottoon, jossa kerroin  tiskin  takana olevalle Suomalaiselle  nuorelle  naiselle...."haluan vaihtaa  huonetta"......js  syntyi seuraava  sananvaihto.

nainen:  minkä takia?

minä: koska  en polta  tupakkia  ja  uusi  kämppis  vetelee sikaaria  ja  huone  on täynnä  savua.

N: mutta  etkö yhtä viikkoa  kestä...

M. Viina ja  sikaari  haisee  huoneessa  että silmiä kirvelee...

N: etkö  yhtä viikkoa  kestä...tuuleta  huone hyvin.

M. Mutta  kun  kämppis  on homo....ja minä ennoo.

N: aha....muuta  viikoksi  mun huoneeseen, sillä kaikki  on täynnä...minä menen  viikoksi  kaverini  kämppään.

M: aikun  hyvä. Paljon  kiitoksia. Kalimera.

¤¤¤

Oli  hyvä reissu muutoon...paitsi ekaviikkona  pakkasi  selekä  palaa  aurinkos...köh.

Ekku Mattila.