torstai 5. marraskuuta 2020

Isäni koki kummia vuonna 1973.Ottakaa hyvä asento ja lukekaa.

 5/11-2020.

Ekku Mattila.

Aikamatkaaja.


Olen parin päivän aikana  kirjoittanut  blokiini  ufoista  ja  esim   tänään  sain  postia  että  laitakko  lisää ja  koska  niin pyydetään niin teen sitten niin. 

Siis:  Vuonan  1973  olin ollut  moottoripyörällä  käymässä syntymäkodissani  Alahärmässä ,   kesän lopulla ja  tullut  juuri  asunnolleni  Hesaan. Illalla  noin  18,00......kun  puhelin  kilisi   23,00  paikkailla  ja  siellä oli  Äiteeni , joka  sanoi : " Isäs  meinas  että  tuukko  kotias käymään.....ja mä siihen sanoin että justhan mä  olin siellä ja  oon  täällä Hesassa  jo......mutta Äiteeni sanoi että  tuukko  pian ja  mä siihen että  nojuu ,  tuun huomen aamulla  kello 06,00  ja   Äitee  oli  tyytyvääneen  siihen.  Aikalailla  kuumastelin että mikä ihmeen  hätä ny  Alahärmän  korissani oikein on ,  menin maata  ja yöllä  01,00  olin jo moottoripyöräni seliäs ja   matkalla  Alahärmään........fruuuuum.....fruuuuum.

Jonne  mä saavuin aika  tarkkaan  kello  kuuren paikkeilla  aamulla. Äitee  seisoskeli pihalla  ja  sanoi että Isäs  on tualla pellolle , mee  sinne  ja  mä  tein niin. Isä  oli  aikalailla  ns  räjähtäneen näkööneen.  Sen  tukka sojotti  pystys , naarmuja  sillä oli pitkin  naamaa ,  mustasilimä  toises  ja  oli  yhä säikähtäny koko miäs.Isä  sanoi  mulle......."ruvethan ettiin mun hamhahia ja silimäklaseja . Ne  putos  tänne pellolle    eilen illalla  yhyreksän paikkeilla. Olin  täs  kusella  kun näjin että  tuon meirän  jojen  rannan  yläpuolelle  liikkui  hilijaa  pitkä  sikaarinmuotooneen  esine....soli  ilimas  ihan puiden yläpuolella....ja  samassa  siitä  putkahti  joka paikkaan  kirkkahia punaasia  palloja ja ne  lenteli sinne  tänne...kovaa ne  meni.......ja  yhtäkkiä  huamasin että  mun päälläni  leijjaali  iso  littana  esine....se  suraji  jännästi.....ja  sitten  tunsin että joku  piäni  kersa  otti mua  takaa  musta  kiinni...se  puristi niin  pirusti  että...silloli  jumalattoman  kovat  voimat , vaikka soli  piäni  kun  keskenkasvuuneen kersa....sillä oli  joku  hopianfärinen niinku   haalari  päällään...ja nosti mua  heleposti  ylös  maasta  ja  tunsin että  joku   voima  alakoi  nostaa mua  siihen littanaan  esineeseen  joka killui   mun yllä...ja mä tappelin niin maan pirusti   ettää.....mun hampmhakkin  tippus  ja   silimäklasikkin......ne  pitää  löytää....sitten  se  joka   nosteli mua  vyästäni  jätti  retuuttamisen kesken  ja  nousi  siihen  littanaan   esineeseen  ja   se  lähti salamana  poromaalle  päin.....tuanne  jossa  oli se vanaha  tiiliteheras....siihen suuntaan se  katosi.....mitään ääntä ei kuulunu...."

Ja:     Löyrethin isäni  molemmat  hamhhat ja  silimäklasit , mutta  ainakin klasit oli  täysin hajalla...noli  ihan  kippuras  ne  klasit. Täysin resuna. Koetin  selittää Isälleni että  se   "sikaariin mallinen  esine  oli  niiden ufoolaasten kuljetusufo , ne  punaaset pallot olivat jonkunlaisia  tutkimusrobotteja  ja  se  littana  levy oli kans  ufo , lautasen muotooneen  sellaaneen ja  sä näjit  vain sen pohojan  ja se keskenkasvuunen  kersa jolla oli  hopianfärinen  haalari oli  humanoidi  ja ne  meinas  napata  sut  johohonkin  toishen ulottuvuuteen......ja..ja..ja...."

Ja paskat......sanoi  Isäni.......mikään uffo sollu.....soli  Venäläästen uus  joku  lentokone  ja me meinas napata  mut  fangiksi. ........ei  uffoja ookkaan...älä  niihin usko.....non höpinää  vaan.....eiiniitäoo".


Ekku Mattila.