sunnuntai 15. marraskuuta 2020

Minun "äijjäluolani". Luku-meditaatio-soitto-huoneeni.

            Tämä on mun "äijjäluolani".

Isännän lukupaikka.😀😀
Kirjoja minulla on ainakin 5-6 muutakin hyllyllyllistä.😊😊
¤¤¤
¤¤¤
On Sunnuntai ja lisään vähän kirja-asiaa:
Tänään aamulla koetin laskea montako kirjaa minulla on .......
......suunnilleen 540 ...! Niistä tulisi täyteen ainakin 3-5 täyttä kirjahyllyä. Kun asuin Hesassa niin lainasin niin ahkeraan ns karhupuiston kirjastosta että virkailijat katsoivat minuu sillai silmät ymmyrkäisinä. Ja Espoon Matinkylä kirjaston luin ns läpi että jouduin käymään Olarin kirjastossa. Täällä Kauhajoellakin kävin hakerasti lainaamassa kirjoja , mutta lopetin sen tykkänään.....noin 4 vuotta sitten.....Syy: Unohdin muutaman kirjan tavaroitteni joukkoon ja minulle määrättiin sakkoa 😠😠😠 40 Euroa....sanoin "heille" etten maksa, enkä tule koskaan enää Kauhajoen kirjastoón ja sanani olen pitänyt. Nykyisin eniten hankin kirjoja juuri erilaisten kirppareitten/huutokauppatilaisuuksien kautta. Voi kun tykkään siitä.

Näin. 


   




15/11-2020.

Ekku Mattila.

Clairvoyant/Aikamatkaaja.