sunnuntai 5. syyskuuta 2021

Kaikkea sitä joutuu miäs kokemaan.....naisilla ei eturauhasta oo.

 5/9-2021.

Ekku Mattila.

Nasiiri.

Aikamatkaaja.

Clairvoyant.


¤¤¤:plarailin   päivällä lenkki/päiväkirjojani, joita  olen pitänyt  vuodesta  1973  saa sanoa  joka ikinen päivä ja  esim tänään  5/9-1989  makailin  jalat  sykkyrässä , housut  alahalla  ,kylielläni  miäs lääkärin  huonhes  ja  tohtori sanoi..." Noniin....nyt  tutkin  eturauhasesi   kunnon jos se on vaikka  tulehtunut  ja  toimenpiteen teen  työntämällä  etusormeni  x-aukon kautta   eturauhaseen  ja  tunnustelen onko  se  laajentunut".......................johon minä  sanoin...."et  varmana tee niin....mun x-aukkooni  ei takuulla kukaan sormeja  työnnä......son kuules  varma niin....".....ja  kiepsahdin  hoitopöyrältä pois  aika  vikkelästi  , nostin  housuni  takaasin  kuten ne  kuuluukin olla , sanoin  näkemiin ja  lähärin..

¤¤¤: mutta   ei mennyt kun  viikon  verran niin  nyt jopa alkoi  mun alavattaani torella särkiä ja  ei  auttanut kun taas  plääkärille  uudelleen ja siellä oli  piänikokooneen  nainen ja mun papereitani  tutki, meinaan  mitä oon sairastanut ja milloin..ym....ja kysyi  mikäs vaivaa ja mä sanoin ettei meinaa  kus tulla, vattaa  särköö niinmaan itusti  että....ja sitä on    jatkunut  monta  viikkoa...ja  syy  saattaa  olla kun oon liikkunut liian vähis  verhoos  tualla  lenkkipoluilla ja pyäräälly  kans    ja  kylmää  oon   vissiin saanu ........"

ja  nainen sanoi..... mene  tuohon hoitopöyrälle  kylielles  kippuraan  maate, kisko  housus  että   palias peffas  paliastuu ja  minä  sormellani  varovasti  tunnustelen onko  eturauhases  tulehtunut   ja  sit....".......mutta  minäpoika  taas  tomerasti  sanoin...."et  varmana   tee sellaista...kukaan  ei mene  mun x-rööriini  sormian  tunkemhan...ei  varmana  niin.....ei ja ei.."..mutta  naistohtori nousi  koko  160 senttiseen pituuteensa  siihen mun  vierelle  ja melkein  huusi..." Kuuleppas ny  herra  Mattila.....minä  tutkin  sun  eturauhasesi  kunnon   ja se tapahtuu  vain ja ainostaan  niin  että etusormellani  koettelen  eturauhastasi  x-aukkosi  kautta, sillä  jos  en tee  sitä , siis jätän tutkimatta   ja  päästän sinut  lähtemään ja  sinulla  onkin  vakava  eturauhassyöpä ja kuolet  siihen   niin  minä  saan  lopputilin  ja  joudun  maksamaan  omaisillesi  suuren summan...että  nyt heti  tuohon  maate kippuaan asentoon,  vedä  housi  niin  että    palias  peffasi  näkyy...ja  pian......".

Juu......vähän mua kyllä hävetti kun  se  nainen  kutitti  mun  eturauhastani  hetken aikaa  ja sanoi  ettei siinä  kyhmyjä  tunnu  ja koska  äsken huusit  kivusta kun  eturauhaseesi  tökkäsin  se on merkkinä  ettei  mitään hätää  ole.....sillä   monesti  jos  siinä syöpä on....se  on täysin  tunnoton  jo  ja  onkin edennyt sitten  vakavalle asteelle...joten  mee apteekin  kautta  ja  osta  määräämääni  lääkkeeet...näkemiin  vaan.."

Ekku Mattila.