lauantai 6. marraskuuta 2021

Hahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaa.......

 6/11-2021.

Ekku Mattila.

Nasiiri.

Aikamatkaaja.

Clairvoyant.

¤¤¤¤

Heeeheeeeeeg  heeeeheeeeg  hohooooo.........

Vieläkin naurattaa....Eilen  illalla  hämärässsä    kävin  kuvaamassa  taivasta  josko sieltä saisin  napattua muutaman hyvän  uffokuvan, niitä kuvia  kännykälläni  otin   noin  10   ja sitten  sisälle  tulin  kuvia tarkemmin   katsomaan.  Olin päässyt  noin  puoliväliin, kun  äkkiä kuulin  kännykästäni  selvällä  römeällä   miehen äänellä .."  Hyvää päivää"......ja  minä  vaimolleni  huusin...."  no nyt  ne  puhuu  jo mulle....ja  vaimoni siihen.....mites  ne  Suomea  osaa......?  jä mä  tottakait ne osaa  vaikka  millaasta kieltä...".. Arvakkaapa  miten olin ns innoissani......humanoidit  ovat  alkaneet    jutella mun  kanssa.............kunnes.......huomasin  kännykässäni olevan puhelin  auki  ja  sieltä  kuulin  tutun  Kurikkalaaseen    Ari  Kriikkulan   äänen....."hyvää  päivää"..????!!!Q!(/%U((

¤¤¤

Ari oli   pannut mulle  äänipuhelun  sillä   aikaa  kun niitä  taivaalta ottamiani  kuviani luurailin ja  kun Arin  äänen kuulin.."hyvää  päivää"  niin  mä pöljä  luulin/uskoin  että  minulle  jutteloo   humanoirit...........tätä   eilistä  hmmmmmmm???  hupaasta  asiaa  olemme  nauraneet  ja  varmasti nauramme  vielä lisää....

Koettakaa  ny   kuiteskin olla  sillai  hilijaa  tästä mun  kommelluksestani, muutoon multa  mene  se  loppukin  ns  maines..

Ekku Mattila..