lauantai 27. marraskuuta 2021

Kyllä tua K. Sarvela Jurvasta sitten osaa......

 27/11-2021.

Ekku Mattila.

Nasiiri.

Aikamatkaaja.

Clairvoyant.


¤¤¤¤

Voihan poijaat ja miksei  flikkakin ! Muistatte   vissiin  kun mun  Samsunkki  Abtroirii  älykköpuhelin  meni kokonaan mykäksi  eilen  kun olin  Koskenkorvalla  hualtamon pihassa. Se lakkasi kokonaan   toimimasta ja mulle suuri suru melekeen  iskiä paukahti. Ensinnä  olin varma että menetän siinä  olevat muutama sata kuvaa, joissa mukana  kymmeniä uffokuviakin  ja  puh/numeroita  ja   voi että mua  sillai  xtutti(kin)   Nooh  soitin  eilen  mailman parhaalle  piensähkö/elektroniikka-alan miehelle  K.  Sarvelalle   Jurvasta  ja  hän tänne  tänään tulikin,  rikkinäiseksi uskomaani  puhelintani   hetken kätösissään  käänteli....ja  sai sen toimimaan.....!!??

Ja  valo tuli ja se  alakoo toimimhan. Sen  ns  virtanappi  oli sillai/jotenkin  jääny  jumhin ja vaikka  kuinka palion  sitä eilen  painelin, niin ei ja ei  ja ei...ei tullut  virtaa. Sarvelalla on isommat  sormet  ja  hän painoi   virtanappia  sillai  reilusti ja se  auttoi heti. Ny  älykköni  pelaa  taas ja mä saan nukkua  yäni    levollisesti, sen  5  tuntia  jonka  yleensä  nukun.  Voi  että moon  tyytyvääneen ny. Kiitän  Sarvelaa  niinmaanpalio  ettäh. Oli  kahta vailla etten  hänen kaulaansa  kiitollisena  hypännyt, mutta eihän  sellaaneen  meille  ronskeille  miähille  sovi.  Kiitoksia  niinmaanpalio.

Ekku Mattila.