sunnuntai 27. helmikuuta 2022

Kelpaanko ja jos kutsu käy , ilmoittaudun vapaaehtoiseksi taistelijaksi Ukrainaa puolustamaan.

 27/2-2022.

Ekku  Mattila.

Nasiiri.

Aikamatkaaja.

Clairvoyant.

¤¤¤¤

Voiettä   kuulkaas: 

Niinkun  olen  kymmeniä   kertoja jo  blogissani/somessa maininnut,   että  Nasiirin/uudelleen/ym  syntymisen kautta,  ennenkin  elänyt, satoja , satoja,  vuosia  sitten ja  melkein aina  olen ollut  ns  ammattisotilas. Se  viimeisin  oli  Krimillä   1855 ja  sinne  kuolinkin, tykkiporukkani  viereen, taistelun aikana. Sirpale  avasi  vasemman reiteni  yläosassa  olevan valtimon  ja......tuli R.I.P.

Tämän   takia, kun parhaillaan on menossa  sota Euroopassa , Ukrainan maaperällä, jonka  on aloittanut  nykyajan  666 Venäjän presidentti  , sarvipää, niin  olen tulisilla  hiilillä  ja  miksikö?

Arvakkaapas miten  tunnen  palavaa halua  mennä  mukaan  auttamaan  Ukrainaa, siitä huolimatta  että  syntymätodistuksessani lukee  aika    suuria  numeroita  jo nyt.  Vaikka olen  vasta  , parin kuukauden päästä  76, niin  tiedän  että minusta olisi  kova apu Ukrainalle  jo Suomen SA:ssa ,  2,5  vuoden aikana,   saamani   monien  "kurssieni"  kautta.  Olen aina   tuntenut  jännää   henkistä  sukulaisuussuhdetta varsinkin Ukrainaan-Krimiin- Karpaattiin  ja  aina  halunnut  niihin vielä tässä  elämässä  matkustaa.

Ja:  Koska  kuvassani  ei ole, eikä näy "tuhon merkkejä", niin  se  tarkoittaa  jääväni  henkiin vaikka sinne Ukrainaan  "avuksi" menisin.  Siis:  Täten  ilmoittaudun  vapaaehtoiseksi  taistelijaksi  Ukrainaan, vastaan  Venäjän   666  paholaista.  

Ekku Mattila.