perjantai 17. kesäkuuta 2022

Karhasin (ko?) humanoirin mökistäni pihalle.....??

 17/6-2022.

EkkuMattila.

Nasiiri.

Meedio.

Aikamatkaaja.

Clairvoyant.

Healer.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Päivää  teille: Tänään,  17/6-   2017  tuikkasin  erään tekemäni  mökin palamaan.  Olin  sen  traktorilla    kiskonut  pellon/mettänreunaan, jossa  oli   tarkoitus  alkaa  kyttäämään/valokuvaamaan  yöllä eri   eläinten   touhuja, jee.  Siis  antakaas niin kerron  tarkemmin:

17/6-2017  olin  illalla  kello  18,00  maissa  mennyt  kuvan mökkiin valmiiksi  yötä varten.  Oli  evästäkin  vähän, limukkaa ja  muutama  leipävoi, eiku  voileipä, kaffia    pullossa termon ,  kermaa  ja sokuriakin muutama pala. Ja  eikun odottamaan. Tuli  ilta, tuli  iltayö ja  tuli  kello  01,oo  ja  väsyin . Eikun maata  mökin pienelle    vuoteelle. Mä otin ja  nukahrin.

Voin vannua   kuulkaas vaikka kaks  kättäni Raamatulla.   Heräsin  yhtäkkiä noin  kahren nurkilla. oli  aivan valoisaa kuten siihen aikaan  kesää vielä   jo on. Mökissä  mun lisäkseni oli  joku  muukin  !!...Ensin luulin sen olevan rouvani  joka  oli tullut    seurakseni, mutta  ehei.   Se jokin oli  aika pieni, noin  metrin/toista justjajust. Jonkunlainen  kääpiö, hiukkasen    punertavassa  ikäänkuin  kokohaalarissa. Etumuksessa   jokin  kuvio/vastaava.  kuin  vaalea kolmio. Tämä  joku  nosti varovasti sänkyni  peitettä  selvästi  tarkoituksena  kömpiä mun viereeni  !!....jalkopäästäni  ja  minä  kuulkaas  säikährin, jotakin huusin ja  se jokin  livahti  mökin ovesta pois....huiiiiiis..

Jännäksi  sen "ovesta pois tekee"  se, koska   olin laittanut sen oven  hakaan  niin, että  vain pieni  rako oli  jäänyt  väliin,  noin  5  senttiä. Ja minä nopiaa  potkaasin oven kokonana auki  seliälleen, ulos  pellolle    tryykäsin , ovi vaan  lujaa  kolahti  mutta  eihän siellä mitään  näkynyt. Ei jälkiä  ruohikossa  ei  mitään.   Se joki oli  kadonnut.

¤¤¤

Senverran  mä   säikährin  että  eikun käppäilin  kotiini  rouvani  viereen  jolle   vasta  aamulla  myöhemmin  asian  kerroin. Päivällä,  kolmen paikkeilla  soittamaan Kauhajoen  paloasemalle  ryhryin ja  kysyin että saako  omalla  pellolla polttaa  vanhoja  lautoja/roskia/ym ja kun  kuulivat että   "roskakasa" oli  lähimmästä  talosta noin  500  meeterin päässä, niin antoivat  siihen  luvan.  Nakkasin  vähä pensaa  mökin   lattialle,  palavan   tikun perään ja...........sinne  katosi  se  maja.

Illellamma  jo tiesin: Se joku taisi  olla  selvästi  jonkunlainen   humanoidi/uffolaaneen ja  meinas  tulla  mun, nasiirin viäreen tutumaan. Tiäs mitä sillä oli niinkun  mieles?  hmmmmm??  Ajatelkaapas  ny : minä karjaasin  sen  ulos  pellolle  ja panin  palamaan koko  höskän.  Mitähän ne on  tuumanneeet siellä  omas  ulottuvuuressaan ?   Menikös multa  lopukkin maines ?

Ekku Mattila.