keskiviikko 1. kesäkuuta 2022

Nyt oon kuulkaas kauhian masentunut.

 1/6-2022.

Ekku Mattila.

Nasiiri.

Clairvoyant.

Meedio.

Healer.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Tavallaan tuntuu  sillai hienolta ja tavallaan ei tunnu. Antakaas  kun selitän. Melko  useasti,jopa ihan tuntemattomatkin  ihmiset  tulevat kiittämään  minua  blogini  kirjoitukseni  takia.  He ovet  lukeneet melkein jokaisen  juttuni.  14  vuoden aikana ja odottavat  koska  taas  panen uutta  tekstiä. Niinkuin  tänäänkin. Luonani  kävi  henkilö Kauhajoelta ja  myös hänkin  kehui  että on kuule Ekku  mahtavaa  lukea  blogisi  kirjoituksia...niistä tulee  hyvälle mielelle , taikka  joutuu nauramaan  niin  hervottomasti että  silmistä vesi  tippuu...Kiitän ja kumarran. 

Nooh....se  miksei tänään tunnu hienolta...on  tämä  asia...Olen aina  luullut  pihkura sentään  etten   ollenkaan   vanahene, että oon ikuinen  nuari  mies, pirteä ja  komia, mutta  aiaiaiaiaiaiaiaiiii.. Noin 2 kuukautta sitten  kävin Kurikassa  passikuvassa  ja  tänään sain sitten    passini. Voihan keeveli sentään.........koko  passitouhussa  on tapahtunut  kaamea, torella kaamea  erehrys. Käteeni saanussa  passissa  sen   sivulla  kattooa   suaraan   vanha  ruttuuneen, väsähtäneen  olooneen  ja  pian parasta  ennen  päivämäärää   viettävää   76  vuatias ukon  rohjakes. Sen naama  näyttää  ainakin  700  vuatiaalle  inkkaripäällikölle, Geronimo, taikka  istuva  härkä ja passista  näköö että jompi  kumpi  on syntynyt  uurelleen, Ekku  Mattilan  rupissa. Voi  hyvänen aika  sentään.

Ny  meen jo heti aamusta  tekeen valituksen, niin Kurikkalaaselle  passikuvaajalle, koska hän  sekoitti mun  nuoren  naamani  tuollaiseen  vanhaan  harmaanaama inkkaripäällikköön. Torennäköisesti nyt on käynyt  niin  että:

Passikuvaaja on , heti kun musta otti pläsikuvan, lukenut  samalla  vanhoja  historiallisia  inkkariaikoja kuvituksineen, koska  eihän siihen aikaan  ollu  kameroita  sunmuita ja  ne   tehty  jollakin  piissoonin  verellä  piirrellen  surennahkaan. Kuvaaja   pani  vahinkossa  mun  naamani  tilalle  sen  Geronimon/sunmuun  naamankuvan ja se meni  sitten  passintekijälle  . Kyllä nyt olen  mieleni  pahoittanut. Multahan  menöö koko maine, lopullisesti.Voi hellan piaksut.

Ekku  Mattila.