keskiviikko 10. toukokuuta 2023

Kaaahaajojeen tervs-keskuksessä mä tänän kävin ja lähärin pois.

 11/5-2023.

EKKU.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

No päivää:  viimeyönä  kuulkaas  yskin kuten  Nappoelooniin  taisteluhevoonen  Wooteerloogiin  taisteluissa, kun  siellä  oli niin kova  se  mustanruurin katku.Ja-

Menin  heti aamulla  Kauhajoen terv-asemalle, luukkuun   tökkäsin korttini  ja kaskas....kului  55 minsaa niin  mun  numeroni tuli  ja se  käres astuin  lasiseen  pömppeliin......ja  päivää mä sanoin..

tarttisin parempaa yskänlääkettä meinaan...

jaa ookko  yskiny ja mää  sanoin että jup. Välillä  keuhkoni    tullahtaa ulos.....ja..

missäs  sinun  kasvomaskisi  on hää  kysyi ja mää siihen etten  ole koskaan  käyttänyt  vaippaa  naamallani  enkä nykkään...käytä....meinaan ...

sinun on nyt pakko  hää sanoi, ojensi  mulle sellaaseen vaipan ja  tökkäsin sen takaasin  hälle  sanoen...en muuten käytä....no  sitten et  pääse  tänne  aikaa varaamaan  hän sanoi ja mä siihen  että  haist-ttu  ja    lähärin  pömpelistä  pois.

Odotuushuoneessa oli kolome  sairasta  jolle mää sanoin.  Ei  tänne  saa  tulla  ilman vaipppaa  naamallaan...tuo  akka  tuolla  pömpelissä  niin  sanoi  ja mä  lähärin.Paluumatkalla  menin apateekkiin  josta ostaa  pätkäytin  Mervi H  mainostamaa  yskälääkettä ja  se heti  toimi.

Enny muuta.

Hei.