keskiviikko 19. heinäkuuta 2023

Ekku..oot pöpi..oot pöpi...täyspöpi...........hekoheko...sanon minä.

 19/7-2023.

Ekku.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

¤¤¤

Noojooo....heheheheeeeh...tuo  Kyrkösjärven  "humanoirinainen"-kirjoitukseni kirvoitti  5 eri  henkilön soiton  puhelimeeni.....tyyliin: 

Tjaaa.....eikös  Ekku  tiedä että se  törtsy  sijaitsee  aivan lähellä  sitä Kyrkösjärveä  ja jospa  siellä oleva  hoidokki  kävi  vähän  luuraamassa  tekojärven pintaa......ja  hyppäs kanervikkoon piiloon kun sut tunsi..

2  kehoitti  minua  ottamaan nopeasti yhteyttä  samaan  törtsyyn  ja varaamaan  vähän piiiiteeempiaikaaneen  huonepaikka  siitä talosta....

yksi   taas  tokaisi  nopeasti.....oot hullu....oot hullu.....hullu oot..

¤¤¤

On jännä asia ja sen olen jo havaannut   70 vuotta sitten  jo  ,että heti ja jos  olet  "erilainen" kun muut , niin  äkkiä sut leimataan   täyspöpiksi.Minä herraparatkoon, joka olen  Nasiiri, Meedio, Clairvoant- niin  aiaiaiaiaiaiaiiii......mutta en (enää) ala  riitelemään  kenenkään kanssa, varsinkin  jos  eivät  tiedä mitään ne henkisestä maailmasta. Se Arabialainen vanha sananlasku on ihan hyvä  ja sopii   hyvin....se kuuluu:

KOIRAT  NE HAUKKUA  RÄKSÄTTÄÄ MUTTA  KARAVAANI JATKAA  KULKUAAN.

Jees:

Ekku  Mattila.