tiistai 29. elokuuta 2023

Kunhan vähän napu napu....

 29/8-2023.

EKKU.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

Iltaa: Naputtelen  muutaman sanan tällä  yläkerran pöytäkoneella, joka  meni eilen  ns "rikki". Olen tätä käyttänyt  noin 12  vuotta,  välillä  tietysti vaihtanut paremman, kuten tämän nykyisenkin, 3  vuotta sitten  ja  hyvin on toiminut.  Omaa  blogia olen pitänyt  vuodesta  2012 ja kohta menee   900000  lukijaa  ns  rikki, joten  hieno  homma. Eilen  24  tunnin  aikana oli  2300 lukijaa. Kiitän ja kumarran. Onneksi  muutaman päivän päästä  tänne tulee  netin-korjaaja  joka  toivottavasti osaa hommansa. Viimeksi  saman tempun teki, siis  kone ns  hajosi  5  vuotta  sitten. Siihen aikaan  haukuin aikalailla  venäjän johtomiehiä ja haastoin  karateotteluun itte  herra puutiiniin. Kun seuraavana  aamuna  koetin panna  koneeni ns päälle, se oli mennyt  mykäksi  ja pahasti...hmmmmm???

Sain siihen hätään Vaasalaisen entisen  armeijan tuttuni, joka oli  perustanut oman "nettikorjaamon"  ja  hän  tuli ja  ihmetteli. Joutui tekemään  3  tuntia  töitä ennenkuin onnistui  avaamaan  nettini  ja palauttamaan  tilini. "Kenet olet  Ekku suututtanut"  hän  kysyi ja kun kerroin  ketä olin haukkunut , sanoi:  arvasin.....kukaan  tavallinen  tietokonenörtti ei olisi saanut  konettasi niin  pahaan  kuntoon. Siinä oli olleet alan ammattilaiset asialla...dasbuuninaharasoopii...

Ja samalla tavalla  näyttää   tapahtunut nytkin. Kiva  nähdä kenen suurille  saappaille  olen nyt  tälläkertaa  tallonut. Nykyisinhän , jos on hyvä, nettiosaajaa-ammattimies-korjaaja,  näkee  kuka on ollut  asialla  tälllä kerralla. Toisaalta......tämä  nettini-tilini  paskaksi  paneminen  tarkoittaa  yhtä, taikka  kahta  asiaa:

Olen  aika  hyvä minäkin. Olen Nasiiri-Meedio  Clairvoyant  ja    päässyt, jälleen kerran  joidenkin hmmmmm??   jäljille ja  he  ovat  säikähtäneet kovasti. Nyt  koettavat jarruttaa  kaikin  voimin. Olen otettu siitä että  vastassani  on "isoja poikia"  ja olen aina   tykännyt  taistelemisesta, varsinkin  kun  tiedän olevani  oikeassa ja jotkut sitä eivät  siedä.

Ekku.....sanoi  yksi  Isokyröölääneen , kun soitin hänelle  tänään....älä  helevetti mene  lentokoneeseen......ja nauroi  päälle. 

Emmee...

Ekku Mattila.

Emmee....