torstai 24. elokuuta 2023

Siinä se on.....mun pikkukätösilläni nikkaroima 1200 Skodan moottorista tein. Oli iesuksen hengenvaarallinen prätkä.heheeh..

 

Noniin....
24/8-2023.
Kaikkihan sen tietää ettoon jonkunlaaneen nikkari(kin) ja kun tänne Kaahaajojeelle muutettiin 1990, niin mä hyväkäs tuumasin jotta teenpäs ittellleni kolomipyörääseen moottoriprätkän ja ...ja.....ja..puikkohitsillä kärytin...
Motti on vanahasta 1200 kuutioosesta Skodasta, 4 vaihdetta ,1985 mallisesta ja kaikki muukkin on sieltä täältä. Kun hosajin ns ristimitasta, tuli muutaman millin heitto joka tarkoittaa että kun ajelin 90 koko höskä alakoi vempattamaan ja mua kunnolla hallottamaan. Jos meni 70 niin avot....paitti kun rekka tuli vastaan sen ilmanpaines meinas nostaa prätkäni etupään pystyyn, kun nuarella urosskollipoijalla konsanaan........meinaan köh.. Voi jesus kun kerran säikährin. Olin menossa Tampereelle tualla ja noin Ylölärven niitä isoja alamäkiä tuli tukkireka vastaan.....niin prätkäni moottorisuaja läksi lentoon....suiiiif...enkä pysähtyny.
Vaikka ajelin tualla noin 3 vuoden aikana ja vastaan, taikka ohitte meni virkamiehii-naisii, niin ne vaan moikkasi iloisena mulle. Jos ne luuli ettoon joku Aameerikkalaaneen hippi jo sen takia koska takapersees, meinaan sen prätkän, oli Illinoissiin isoo rekkakilpi.......Toiseksi mulla on aina ollu piiitkäää takatukka ja se hienosti väpätti kypäräni alta....ne luuli ettoon nuari kiihkiä naaraspualinen ihiminen kaukaa rapakon takaa.
Viimeksi oon tualla ajellut 3 vuatta sitten. Huomasin ettei siinä ole enää jarruja.....ja..ja....
panin sen seisomaan talhin.
👽👽👽👽👽👽👽🙏🙏🙏🙏🙏😂😂😂😂



24/8-2023.
EKKU.
Nasiiri.
Meedio.
Clairvoyant.