lauantai 15. kesäkuuta 2024

Liikunta(han) on terveydelle vaarallista, mulle sanottiin...taas......olen liian vanha rehaamaan pitkin teitä. ......heh.

 15/6-2024.

EKKU.

alias: Jukka Pekka Mattila.

Meedio.

Nasiiri.

Clairvoyant.

puh: 0466840923.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Lauantaita. Olin aamulla   tunnin-toista  lenkillä , kun  sain  puhelun  eräältä nettitutultani, joka  , kun kuuli  että olen lenkillä,  sanoi..

" Ekku....taasko  sä olet  lenkillä.....joka päiväkö liikut......en sun saisi  enää...olet  jo  niin  vanhakin.....eikö se ole  vaarallista.....saat   syränkohtauksen......kuinka  vanha oot.....(78 vastasin täyttänyt.)...aiai......herranen aika.....sentään...aiai......lopeta  jo  se  rehaaminen ja  ala  keskittyä  rauhallisempaan elämään......ekkuuuuu.....usko  nyt  mua....."

Ekku Mattila.

Joo....

taidanpas illalla  taas mennä  lenkille....nyt  tuonne pellolle  rehaamaan.....jos ei liikaa  sara.

sama.