perjantai 22. lokakuuta 2021

Kyl autolla kuulkaas pääsöö vaikka mihin ja takaasinkin.

 22/10-2021.

Ekku Mattila.

Nasiiri.

Aikamatkaaja.

Clairvoyant.

¤¤¤

Eilen illalla  sain  päähäni että jospa  menen  aikaasin aamusella  Helesinkhiin käymhän , vähän  asijoolla ja koska  olen  sanani mittaaneen miäs   niin sen teinkin. Kello  12,18    mää    lähärin (taas ilman  älykännyäni  heh) helesingissä  jo  04-jotakin, ja takaasin  melekeen  heti ja  täällä  kauhajoelle  olin  aamulla  08.11..Niinja  sitten  heti  kurvailin  kohoren  Kurikkaa (295-55-jr) jossa aamulla oli  kans asijoota ja siellä meni   3  tuntia  kaatosateessa , koska  olin  umpimettässä....(? häh?)   Oli tottavieköön pimiä  keli. Meinaan  sillä  Helesingin matkalla.Yällä varsinkin. Vettä satoi koko matkan ja  kerran  joku  hirveä hirvikö    loikki  mun erestäni ,  ennen  Ylöjärveä , Ökönmaan  viitan  kohorassa.  Soli vasemmalla  pualella. Ny   mun verhakkin jo kuivaneet ja meinaan  tästä lähtemä  Jalasjärvelle  (Tiitu-ko? )  käymhän, taikka sitten emmee. Saas  näkee ny.  Emmäny muuta  ja jos  ei  tuu mailmanloppua, niin meinaan  illemmalla  vähän naputella  tähän  blogiini, vissiin.

Juu.

Ekku  Mattila.

"mailmanmatkaaja".