lauantai 15. tammikuuta 2022

Näin minä olen kuullut:

 15/1-2022.

Ekku Mattila.

Nasiiri.

Aikamatkaaja.

Clairvoyant.

¤¤¤¤¤¤¤¤

Viimeyönä näin unta  jossa  eteeni  ilmestyi  kirkas  valopallo  ja  se  ikäänkuin  puhui  minulle, sanoen........: kirjoita  Ekku  kolme  asiaa  jotka ovat syyllisiä  maailman  pahuuteen. Kirjoita Ekku"..............

ja minä  kirjoitan:

1. Kateus.

2 kateus.

3 kateus.

Kain tappoi  veljensä Abelin kateuden  takia. Kateus  aiheuttaa  ensin  vihaa, sitten vihaa  ja  kolmanneksi  vihaa , joka  myrkyttää  ihmisen  sielun sekä aikaansaa  järjettömiä tekoja.  Kateus on irun käsikassara, sen  ase  ihmiskuntaa  sekoittamaan. Kollegtiivinen  musta  sumu.  Irun aikaansaannos. Henkinen   paha  liimatarra joka  takertuu  ihmissieluun.

"Kerro  Ekku  mitä  tarkoittaa  7x77"  ?

ja minä kerron:

Jos  vihaat  jotakin saat itsellesi  sen vihan  tunteen  7x77 kertaisesti. Se  tunne  myrkyttää  ihmisen , täyttää  hänen  ajatuksen joka hetki, joka  päivä, kuukaudesta  toiseen,  vuosista  vuosiin. Se  tunne  tuhoaa  lopulta  ihmisen.  Kun  märkä  sammal, joka  heitetään palavan kynttilän  päälle.  Liekki  sammuu...

Mutta: Jos  haluat  jokaiselle ihmiselle  vain  hyvää, joka päivä, viikoista toisiin,  vuosista  vuosiin, vuosikymmenistä vuosikymmeniin, koko  ajan, jatkuvasti , rukoilet  heidän puolestaan, rakkautta heille  ylenmäärin,  koko maapallon  asukkaiden, joka ikiselle  heistä ,  niin saat  itsellesi kaiken  takaisin  7x77 kertaa. Hyvyys  voittaa  aina pahuuden, rakkaus  vihan. Rakkaus ei koskaan häviä. Se on ikuinen..............

Ekku Mattila.