keskiviikko 19. tammikuuta 2022

Olinhan siellä minäkin 2004 Helsingin City maratonilla.

 19/1-2022.

Ekku Mattila.

Nasiiri.

Aikamatkaaja.

Clairvoyant.

¤¤¤¤

On  se niin jännää ettäääh:

Harvoista  tekemisistäni asioista olen niin  ylypiä  sekä ns otettu , kun   21/8-2004  Helsingissä  juoksemani  citymaratoni.

  =  42 km  195 metriä.  Se oli ihka  ekakerta, saattaa  olla ns  viimeinenkin, vaikka  joka  vuosi  suunittelen että  jospa   joku kerta  menen  taas maratonin juoksemaan. Nyt kun   täytän  Huhtikuussa  76 niin saattaa  olla  etten enää  ehri, vaikka  kukas  sen  tietää.  Siellä   Hesassa  oli  kaikkiaan  juoksijoita noin  9500 ja minä olin ns  veteraanisarjassa= välillä  55-60  ikääseet  ja   meitä niin vanahoja oli  650 ja minä sijoituin  sijalle  180.  On otettava  sekin huomioon  etä olin silloin  vasta   58,8   vuatias  ja  että  se maratonini  oli  ensimmäinen.  Niin.... aikani oli  5,08   tuntia ja tekisi  mieleni sanua  ja sen teenkin:  koettaakaapas  tehdä  saman, saman ikääsenä , niin nostan hattuanu ja korkialle. Mitalin sai jokaaneen joka  alitti 6  tuntia, joten.......mullakin sellaaneen on.

Ekku Mattila.