sunnuntai 23. tammikuuta 2022

Nasiiri vähän tuumaailee.....

 23/1-2022.

Ekku Mattila.

Nasiiri.

Aikamatkaaja.

Clairvoyant.

¤¤¤¤¤¤

Olen kuulkaas  vähän miettinyt  yhtä asiaa  ja voi sanoa  että olen sen   ratkaissut,  vähän pitkin hampain  kuitenkin. Nimittäin  Mediaatiota. Muutin hesaan    vuonna  1964  ja sieltä pois  1982,  sinne  ja  tänne ja   vähän  tuonnekin suuntaan  ja  kaskas ,  yhtäkkiä huomasin  olevani/asuvani täällä  mettäkyläs kauhajoella....1990 Marraskuussa, juu. Naapureita  kokonaista  4 taloa/taloutta, keskukseen 11 km, Seinäjoelle  noin  55, Tampereelle  180  ja  hesaan  390  km. Niinja  syntymäkotiini Alahärmään  117  km....

Vuanna  1973  mulle tuli  avioero ja mä ostin  moottoripyörän/leirintävarusteet/sunmuut ja  aloitin  Suamen  maan  kiärtämisen.  Oli  kevät, Toukokuun  15 päivä.Tämän  alkukiertämisen aikana  opin  medioimaan, etupäässä  järvien  rannoilla, kallioilla  ja  muissa  paikoissa  ja  voi sanoa että  vuonna  1973  alkoi  kunnolla  ns  henkinen  kehitykseni. Juuri meditaation aikana, varsinkin  viimeisen  3  vuoden, olen  onnistunut  "avaamaan-näkemään-kokemaan  toisen  maailman  asukkaat,  tuolta  jostakin, kaukaa tähtien  takaa.

Kun  muutin  Espoon Olarista  ensin  Jalasjärvelle , hetkeksi  Kurikan  Myllykylään ja  sitten tänne  savisten peltojen  keskelle Kauhajoelle, niin ostaa  pätkäytimme  isoon   talon rakennuksineen, peltoineen summalla  250000  markkaa.Juu. Noin, vähä  vähältä ,taikka  aika  piankin  aloin  kummastelemaan/rätäjämäänkin  että miksi, oi  miksi  minun  pitikin  muuttaa  tänne mettäkylään, kaukana  kaikesta, susien/karhujen  sekaan , miksi oi   miksi  ??,  voi  askan marjat...mutta...

ihan viimeaikoina  olen  ratkaissut  sen. Nimittäin  tänne  muuttoni  kohta  32  vuotta sitten.  Jos  ja kun olisin jäänyt ns ihmisten  ilmoille  ruuhkasuomeen, sekasortoon, meteliin, tressaavaan  ympäristöön, niin  meditaatioini, taikka sen  ns  harrastaminen olisi  ollut  vaikeaa, miltei mahdotontakin.  Niin  uskon. Toiseksi , noin  vuosi sitten, kuten  olette  kenties  havainnainneetkin, olen  "päässyt"  noiden  yläilmojen  uffolaasten  kanssa  jossakin  määrin  tutuiksi  ja  sitä  kautta  pystyn  jakamaan  sitä  tietoutta/kuvia  muille  ihmisille.  Ennenkaikkea  valokuvien  muodossa. Olenkin   aika  varma/vakuuttunut  siitä,että minut  jollain lailla  ohjattiin  tänne  ja  että  työni on vasta  alussa. On kiva  nähdä miten  pitkälle   se johtaakaan, ufojen  maailmaan. Siis  ; tässsä  olen enkä muuta   voi...........

Ekku Mattila.