perjantai 7. lokakuuta 2022

 7/10-2022.

Ekku Mattila.

Nasiiri.

Clairvoyant.

¤¤¤¤

Nopäivää: Monikymmenvuotinen  liikemies-tuttuni, jonka tapasin  muutama  päivä sitten Järvenpäässä, sanoi minulle : Ekku  perskelees....kosin Ukranialaista  naisystävääni, jonka    kanssa olen  asunut-elänyt  3  vuotta,  tuolla  Virossa, mutta sain  rukkaset.  Hän on  litkinyt  viinaa  melkein koko ajan ja kännispäissään  mulle sanonut  useasti ,että mikset kosi  mua ja  haluat  kanssani naimisiin, mutta olen sanonut että  katsotaan sitten  kun olet  selvinpäin. Noin  viikko  hän olikin juomatta ja kaskas.....tuumasin jotta  nytkö?

Menin kukkakauppaan josta ostin  49  punaasta  ruusua, yhden hänen  ikävuottaan kohden,  tulin  asuntooni jossa  nainen oli...ja  kosin  häntä............haahaaaaaa  nainen sanoi  ja  nauroi  sydämensä  pohjasta....haahaaaa....sinä olet liian vanha  mulle  (70)..luuletko että  hyväksyn sinut  miehekseni...ei koskaan......hahaaaaahhhhh....

Mutta  naisen nauru  tyrehtyi kun   hinkkasin  ruusukimpulla  hänen  naamansa  sotkuuseksi,  työnnin  hänet  asunnostani  portaikkoon .......siis  nakkasin pihalle.....ja  samana  iltana  hän lähti takaasin  Ukrainaan......heihei.....ja hei......hyvästi......kuudpaiiiiiiiiiiii.....nährään.....5 .... hänelle ostamaani hienoa  turkkia  jäi......vaatekaappiini......ihan hyvä.  Myyn ne jonnekin.

¤¤¤¤

Miehen  voi loukata sydänverisesti ainakin  kolmella  tavalla: 

Numero  1  : antaa  rukkaset.

Numero   2: antaa   rukkaset.

Numero  3 : antaa   rukkaset.

ja:

antaa  rukkaset  jollakin muulla syyllä.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Emmänymuuta. Meen  kampaamaan  tukkani. Yön aikana  hiuksiini  tarttui jostakin  purukumia. Samperi.

Ekku Mattila.