perjantai 14. lokakuuta 2022

Paiskakaa se V. K liikkeeen mulipää myyyjä pihalle.....

 14/10-2022.

Ekku Mattila.

Nasiiri.

Clairvoyant.

  ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Mulloli  asiaa   tänään  Kurikkaan, siellä  täällä   kävin ja  lopuksi  tuumasin  käyrä ostamassa  mun partakoneeseeni  uuret ns terät. V....  Xoneeseen menin, päivää  sanoin ja asiani  esitin myyjälle. Hän oli  noin 35, suunnilleen, melkein  mulipää, sellaanen  matalahko varreltaan, lihavakin   vähän, joka  mulkoili mua kohti.

Kun näytin konettani, joka oli  mulla mukana, niin sanoi  hän::::ei taida  löytyä  mistään......johon minä että jospa  luuraat  netin ihmeelliseen tilausmaailmaan ja hän toisi..ei löydy.....ja  katsoi  konettaan.....ei  ole  missään...ei mistään saa.......ei saa  hmtpstfstr......ei saa. ........koko ajan  hän  tutkaili  mun  pitkää  pooniinhäntää, eikä  tykännä    selvästi.......ei tykännä...saattaa  olla että   jopa  tunnisti  mut......voi  olla, taikka sitten ei. Taikka   tiesi kuka moon ja  sen että siitä raiskaustapauksesta olen kirjoittanut  nettiin  usemman kerran. Oliko  hää  raiskaajapedofiili-isänsä poika ?

Nooh....mää lähärin  ovesta pihalle,  hei  hei sanoin, mutten vastausta kuullu......liike  oli hilijaa.Matkalla  kotiini muistin  että  Kurikassa(han)  asuu  eräs  pedofiilimies, joka  noin  1977 raiskasi   yhden tuntemani  naisen, 11 vuotiaan ja  muistaakseni  tämä pedofiilin   poika  on  töissä  jossakin Kurikkalaisessa   liikkeessä.......ettei vaan? 

Emmäny muuta  tällä kertaa. Meen  kettämään  teetä ja  juan sitä pari kupillista.

Ekku Mattila.