lauantai 29. lokakuuta 2022

Olinhan minäkin koritoon Hesan aikanani....muutaman kuukauden.

29/10-2022.

Ekku Mattila.

Nasiiri.

Clairvoyant.

¤¤¤

Lauantaipäivää teille: Olin  tänään kaupassa ja  entistä enempi  ihmiset -kansalaaseet  katteli  sillai  ns  vinoon mun päälle. Hetken luulin  että   oon iliman verhoja koko  kääkkä, mutta sitten mää tajusin...Toissapäiväinen  Graalin malja  bloginihan se oli  syynä , ja  on yhä.  Lyönpäs  vetoa, jos mulla olisi  vaikka  muutaman  kymmen  miljoonaa  Euroa siitä, ettei  ihmisistä  99,98 %  tajua-ymmärrä   Nasiirin kirjoituksia, varsinkin  tuota  Graalin malja  tekstiä. Tiedän sen menevän ns  "normaalin"  ajatusmaailman  ylitte  ja  kun se tapahtuu......Ekkua  pidetään täysin................pöljänä. Kestän sen kyllä. Olen jo iiisooo poika  jo.

Jaahas. Nyt  menen  vuoteen ,  Huhtikuu,  1973 ja Helsinkiin.   Olin just  eronnu/karannu   avioliitosta, kun  veljeni Raimo soitti Porvoosta, jossa  oli ollut  putkiasenajakoulussa,saanut sen päätökseen ja  aikeissa  muutttaa  työn perässä Helsinkiin. Pyysin  luonani  käymään ja luovutin   vuokra-asuntoni  hänelle/morsmaikulleen, koska  olin  lähdössä  moottoripyörällä Marokkoon ja  sitäkautta  Afariikkaan. Loppuiäkseni. Kun   kevät/Toukokuu  saapui, niin  lähärin ajelemaan prätkällä  sinne ja  tänne . Ja niin  siinä  kävi etten  päässsytkään minnekään muuttamaan ja kun  kesä/syksy   loppui  ja alkoi  "routa-ajat"  mulla ei ollukkaan  asuntoa. Ei ollut. Jouduin asumaan  entisen   vuokra-asuntoni  kellarin ns häkkikomerossa, sinne muutin  juuri tänään  29/10-1973. "Jee"......olihan se  kuiteskin paree jos olisin joutunut  asumaan  jossain  paperikeräyslaatikoissa,  kadun varrella,  monien  muiden asunnottomien lailla. Keväällä   1974  sainkin kämpän Helsingin Tapanilasta, joka onkin ihan toinen juttu.

Ekku Mattila.