torstai 7. tammikuuta 2021

"Jos olisin NAINEN, niin olisin Suomen kuuluisin HUORA".......hehheeh.

 7/1-2021.

Ekku Mattila

Aikamatkaaja/clairvoyant.


Huhhaheih......muistin hetki  sitten yhden  tapauksen  vuodelta  1991 jossa meinasin  saada  kovan syytteen/tuomion kun olin  harrastanut  antamista ,enkä ottamista. Asia meni  suunnilleen näin:


Kun   Viron rajat aukeni  1991 niin sain  vieraakseni  2  sen maan  veliestä. Siihen aikaan  piti  kirjoittaa  ns  kutsukirje  Viroon  ja se  viedä poliisille  jossa  piti  vakuuttaa  että  pystyn  huolehtimaan  Viron  kansalaisesta  ja  teen sen omasta  vapaasta taharostani...ja  niin  pojat tuli tänne  meille. Ne tuli  jollakin  peukalo/ties  millä kyytillä  Suomeen  ja  tänne  koska  heillä ei ollu  autoa.  Noh mulla oli siihen   aikaan autoja ja muita  liikkumasneuvoja  tuolla pellolla ainakin  30-40 kappaletta  ja minäpoika   hyvää hvyyttäni annoin kummallekin ilmaaseksi  auton jokka  oli Saappeja  kummakkin. Kyllä  he kiittivät kovasti ja  kahta vaille  etteivät  pusua  mun poskelle  antaneet.  Tottakait  olisin  kovaa vastarintaa  teheny, sillä  moon  vanhan  liitoon miäs. Ei mitään pusuja  Alahärmän  häjylle.

Ja niin he  lähtivät  että savuvana  vaan jäi meidän pihalle...fruuuuum..fruuuuum.....ja molin  tyytyvääneen kun autoin  köyhiä  Virolaasia. Mutta  istu  ja  pala......meni  muutama  viikko kun pihaani  kurvas  poliisimaija  ja mut  nakattiin  hellävaraisesti sen takaloosteriin. Ovet  vaan paukahti. Kuulusteluissa  mua  syytettiin varkaudesta Lapualla   mä intin  vastaan niin maan pirusti ettäh. Sanoin että annoin kahdelle  Virolaaselle  kaks  Saappia  eikä ne näköjään  olleetkaan  muuttaneet  auton papareita  omille  nimilleen vaan  noli  edelleen mun nimis. Mullon ollut aina  sellaaneen  tyyli  etten mene kenenkään  päihin ns  vasikoimaan , enkä millään   "muistanut" poikien nimiä. En sitte millään  ja  eiku  oikeuteen  pöyrän äärhen jossa ei tariottu mitään. Onneksi mulle löytyi kuiteskin  10000000%  alipi  etten saanut  siitä  jutusta  tuoamiota.  Noh.....en millään   voinut   mieltäni ns  malttaa  vaan sanoin  oikeures  loppupualella  kovalla  rintaaanellä  näin:

"Olen aina  tykännyt  antamisesta ja auttamisesta. Jos  olisin NAINEN  niin  olisin  Suomen  kuuluisin  HUORA. ". ...melekeen  meinasin  saara  sakon    oikeuren  halaventamisesta.  Kuitenkin  havaattiin  sillai sivusilmälläni, siihen aikaan oli  vielä ns lautamiehiä oikeuressa, miten ne kaikin  keinoin  koettivat  pitää naamansa  naurulihakset  kuris.  Sen näki  selevästi.

Että näin.