keskiviikko 17. elokuuta 2022

Ekkuakunakuekkuakunaku.......köh:

 17/8-2022.

Ekku Mattila.

Nasiiri.

Clairvoyant.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Kylläpäs  ulkona alkaakin olla  syksyn  makua-hajua. Vaikka  säätietieteilijät   lupas  että  kuuma kesä  jatkuu noin viikon  vielä, niin  vääjäämättä  kesä on ohitte. Niin se on. Ei  auta mikään.  Suunnilleen  2-3 kuukauden  päästä  on sama astemäärä, mitä nyt näkyy  ulkona, pakkasella. Toisaalta   onhan tästä   kesästä  naatittukin , ainakin  minä, kunnolla. Ensinnä  olen ns ottanut aurinkoa  toiseksi eniten.  Vuonna  1973  kun ajelin moottoripyörällä  19000  km  4 kuukauden aikana, pitkin/poikin  Suomea  ja  aina  välillä  makailin  auringossa, niin  olin melekeen  mustahko....Täällä Kauhajoella  on  ihon polttamiseen  hyvä  senssit, ainakin  täällä, meirän markilla. Peltoa on  2-3 km  säteellä  ja  siellä olen kääppäillyt  aurinkoa  samalla  ottanut.  Toivottavasti  meirän naapureilla  ei  ole ollut, ainakaan  hyviä kiikareita, sillä  minulla  on ollut  aina  tyyli, mitä  auringonottamiseen  tulee, ilman  verhoja.....siis  Ekkuakunakuekkunaku......juu.....

ennymuuta  just  vissiin. Meen   tryykäämään  autotallia. Jokku  nuaret  muksut  on sen  iiihaan  sekaaaasiiin  sotkeneet.  heeheeeeeeeeg

Ekku Mattila.