torstai 25. elokuuta 2022

Nasiirilla on kova "matkustuskuume" nyt. Ollut jo 48 v uotta. Etsin kunnes löydän.

 25/8-2022.

Ekku Mattila.

Nasiiri.

Clairvoyant.

¤¤¤¤¤¤¤

Päivää  sinne   teille:  Noin viikon-kahden päästä  menen  Järvenpäähän , paikkaan  jossa  olin vuonna 1974  senaikaisen appiukkoni  kanssa  sattumalta ja  silloin  taisin löytää  "Krimin"  aikaisen  kotipaikkani/taloni/maat ja mannut.Olen   muutaman päivän aikana  etsinyt  netin ihmeellisen  kyvyn avulla, "taivas-mappi"-kiikarilla,  luurata  sitä paikkaa  joka saattaa  olla sen "Krimin"  aikaiseni    maisema ja ........Alue  kartalla  jossa lukee  kuusenvarjo,  voikin  olla etsimäni  alue. Se  on ensinnä  sellaisen pienehkön  puron  lähellä, joka  täytetettiin, (muistan  sen  työn kun eilisen päivän), olin silloin  9  vuoden, (1849), taikka osa  siitä, kun   rakennettiin lisää asuttavia  taloja. Se  "Krimi"-aikani  oli siis  noin  1839, siis  syntymävuoteni, koska  kuolin  Krimillä  1855   noin 16 vuotiaana. On todella  jännää sillä olen  kovasti kaipaillut  tuota  aluetta, taikka  Järvenpään  osaa, josta  lähdin  Krimille  kuolemaan. Ikäänkuin joku/jokin vetää minua vastustamattomasti    edellisen elämäni  syntymäkotiin/kohtaan sitä..........siis   48  vuotta   asia on ollut mielessäni ja  nyt teen siitä  toden. Etsin  kunes löydän...ja mitäs  sitten? Mikä  asia sinne  mua vetää?  Minkä takia? Pian se  selviää, taikka sitten ei.

Ekku Mattila.