torstai 16. helmikuuta 2023

Ei Meediot-Nasiirit vanahene. Olemme sydämissämme ikuisia nuoria. Ulukokuari saattaa pettää. Se välillä raapiintuu.Mutta eikun laastaria naamaan.

 16/2-2023.

EKKU.

Nasiiri.

Clairvoant.

¤¤¤¤¤

Päivää taas:  Minulla  on jo pitemman aikaa  ollut mielessäni eräs aika jännä  blogini aihe ja se tuloo  tässä ja nytjust: Noin  vajaa  kahden kuukauden päästä  täytän, jossen sitä ennen  kuuppaa  pois, 77  vuotta. Olen aina, koko   ikäni ja  varsinkin  vuodesta   1972-1973 jolloin lakkasin ns  "kasvamasta" luullut ja  todella uskonut  että kaikki  joiden kanssa olen ja olin ollut tekemisissä, niiden olevan paljon mua  vanhempia...... Vuosien  aikana, kuten nytkin,  olen  ollut   todella ihmeissäni, kun  sain  sain selville että ne  tutut, joita olen tutenut esim  muutamia  kymmeniä vuosia, ovat  minua jopa  15-20  vuotta  NUOREMPIA.....!!    Kuten eilenkin  tapahtui.  ...samalla,   herra paratkoon  olen ,  näin  "vanhetessani"  tullut huomaamaan  että  jotkut  ovat  paljastuneet  aikalailla   "jälkeenjääneeksi", jos  tätä  sanaa  voidaan käyttää. Liekö  syy sellaiseen  tuntemukseen  saattaa olla  että kaikesta  mukamuka  nuoruuden  olotilastani huolimatta  taidan olla(kin)  aikamoisen  kehittynyt "ikäisekseni",,? Ikäänkuin  olisin  sielustani  muutaman satavuotta  vanha, että   olen  kokenut   todella  paljon  tässäjanyt  nykyisessä  elämässäni-missäni ......mutta samalla   olen  se ikuinen huumorintajuinen  touhukas ADHD  Nasiiri. ....noin 24-25  ikääneen.

Luulen, taas, että  tämä kaikki  tunne siitä etten  ole mikään vanha 77  vuotias, on  syy siihen että jaksaa  jatkaa   täydellä  teholla, kuten  nuoren miehen  pitääkin. Minussa   (meissä  Meedioissa)  taitaa olla sisäänrakennettu   vanhenemis-tunne-esto..?  heh.  Ja jos ja kun niin on, siitä  kiitän  taivaan  väkeä.  Kyllä  he huolen omistaan pitää ja varsinkin  kun   käyntikortissa  lukee.....Meedio-Nasiiri  Clairvoyant.  Me Meediot  olemme  hyvässä  turvassa. Se  on vuosikymmenten saatossa  havaattu. Kiitoksia  paljon.

EKKU.