tiistai 14. helmikuuta 2023

Ne tuloo kohta maan päälle ..UFOT.....olkaa valmiina.

 14/2-2023.

EKKU.

Nasiiri.

Clairvoyant.

¤¤¤

Ny  tuloo ufoasiaa...Vuonna  1951, kun olin  5 vee ja  leikkimässä  tapani mukaan meirän kototilan  pelloilla, kesällä kerran...kun.: Lähellä  meitä oli  sepänpaja, jossa  kyläläiset saivat  käydä  naputtelemassa  omia  juttujaan, kuten Kallikosken Penttikin, 600  meeterin  takana  hän asusteli...ollessan  pihalla  hengittämässä  puhdasta  ilmaa  sepäntyönsä ohessa..kun havaatti  minut..............

Mulla oli tapana  aina laulaa luritella  sitäsun tätä ja Pentti sen ensiksi kuuli ja  sitten  mut  myöskin  näkikin....Mun  yläpuolelle ilmestyi  suuri  kuin  littana  pesuvati, noin  muutaman kymmenen  meeterin korkeudella musta.....ja....Yhtä-äkkiä  Pentti  näki miten  minä  nousin  ilmaan  hitaasti, paidanhelmat  lepattaen, suoraan sen  pesuvadin  alle ja sinne sisälle. ....ja muutaman sekunnin  kuluttua  laskeuduin taas maahan...ja  se pesuvati  lähti  kovaa kyytiä Kankaan Maurin  kototalon suuntaan, noin  500  meeterin päähän ja sitten  kokonana hävisi  pilviin.

¤¤¤  Tästä   tapauksesta kertoi Pentti minulle  vuonna  1982 kun olin  muuttanut   välillä  hetkeksi  syntymäpitäjääni  Alahärmään. Tapasin Pentin  Laakson Paavon  kaupan  edessä   . Pentti  kertoi  mulle   koko  tapahtuman....uskokko  Emppu (mua kutsuttiin siihen aikaan  empuksi) että  mä  säikährin  torella...ja jatkoi  muina miehinä....

Emppu  et soo  mikään Emppu...sut  on vaihrettu silloin...sun tilalles  pantiin  heirän  oma  kersa....soot  sellaaneen  uffojen  kokeelu...ne seuraa  miten  sun  elämäs  menöö....soot   humanoiri  Emppu....mutta älä pelekää...en tätä  kellekään kerro..pitääs  mua  ihan  sekopäänä....en trenkää  kellekään kertoa.....noh terve taas......väärä ..... Emppu....hei ny...

¤¤¤

Jees: Siis......olen  noin  vuodesta  1960  lukenut ja  kertonut  että  ufoja on olemassa, kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja....Tiedän että yksi  työ  mun  elämässäni onkin  juuri  laittaa  julki-kertoa  juuri ufoista ja että ne  tulevat kyllä joku  päivä  tänne  maan   päälle.....ja nyt se aika  saattaa  olla hyvinkin lähellä  kuulkaas.

Pitkin  maailmaa on nähty  "ilmapallukoita" ja niitä on ammuttu  alaskin. Ne  rikotut ovat  vain sellaisia  näkyviä juttuja joiden tehtävänä on  edesauttaa  ihmiskuntaa  olemaan valmiina kun ne tulevat tänne. Vuonna  1947  Roswell paikassa  syöksyi  maahan  "aito"  ufo ja siitä saakka  on  eri maiden hallitukset  koettaneet naama  hikisenä   sanoa.....ilmapallo se oli.....juu....ilmapallo.

Niinkuin oote havaanneet  on sama  juttu  menossa. Ne ovat  Kiinalaasia   kyttäysilmapalloja..heheeheheheheheeeeeeh....niinkuin  avaruudessa  killuvat  sadat  sateliitit mukamas  ei anna  hyviä kuvia... Hallituksilla  taitaa olla kova hätä. Ne pelkää  että jos ja  kun  ihmiskunta saakin   aidon tiedon ufoista, niin  ne  2500  eri  uskontoa  maailmassa  voidaan  nakata  historian  romukoppaan.......

EKKU.