sunnuntai 12. helmikuuta 2023

Oli se hetki kuulkaas xxttumainen...oli se.

 12/2-2023.

EKKU.

Nasiiri.

Clairvoynt.

¤¤¤¤¤

Iltaa  jälleen. Kysymys: onko teillä kellään ollut hikka...? tarkoitan ei   sellaista ns tavallista  pientä hikkaa, vaan kuten minulla  oli Hesassa asuessani  1964--1982......välillä.  En osaa   sanoa mistä se  mun jättihikkani  välillä tuli-ilmestyi. Siihen synä oliko  Hesan liikenne ja  sen  päästöt. Odottakaa  niin kerron tarkemmin:

Kerran  olin raitsikka  3T  kyydissä matkalla keskukseen, noin Kallion kirkon kohdalla kun  sain jumalattoman kovaäänisen hikan. Monta kertaa  se  oli tullut  esim kävellessäni   ja  sitä ei monikaan  kuullut, mutta nyt....Seisoin  raitsikan takapäässä  jossa  siihen aikaan oli  rahastaja , nainen   yleensä, kun mun  jättihikkani  alkoi..

Ensin  tuli  hiiiig....sittten Hiiiig..sitten  HIIIIIIIIG  ja sitten  HHHHHIIIIIIIIIIIIIIG....Ne olivat  loppua kohden suoranaisia karjahduksia.-huutoja  ja jumalattoman  kovia . Todella kovia. Koko  raitovaunun  matkustamo  kääntyi  katsomaan  taaksensa päin,  minua kohden ja kaikilla  oli se  ilme......Hulluhan  tuo  kolli  on....täysi  HULLU....rahastajakin  oli  kauhuissaan. Olinhan aika lähellä   häntä.Luuli  että hänen kimmppuunsa käyn.

HIIIIIIIIIIIIIIG.....ja niin oli mun pakko jäädä seuraavalle  pysäkille, Kasanimenkadulle etsin  kioskin josta ostin  limunaadipullon ja sitä  heti  juomaan...Sillä  jotakin  juomalla  hikka  loppui. Tälläine tapahtuma mulle kävi monta kertaa......HIIIIIIIIIG!!!

EKKU.