sunnuntai 8. elokuuta 2021

Enkeleitä onko (ON) heitä ....??

 8/8-2021.

Ekku Mattila.

Aikamatkaaja.

Clairvoyant.

Nasiiri.


Mahtavaa.......  todella .MAHTAVAA..!!!! Pari  päivää sitten minua alkoi  nukuttamaan niinmaan perusteellisesti että ja oli suorastaan pakko  kömpiä  tutumaan, vaikka kello  vasta  23,10. Vuoteen päällä  odotin ja  olin varma  nukkumatin/saaran  esille tulemista     heti ja ny, mutta eikun ei.  On harvinaista  minulle  että joutuu odottamaan nahanpalojen  silmiän  päälle  lopsahtamista muutamaa  minuuttia  pitempään, mutta  nyt   näytti/vaikutti/tuntui  ettei  unta heti tuu.

olin  sängyn päällä ja makasin  ja  olalaaaaaaaa!!!  Vuoteeni sängyn jalkopäähän  ilmestyi  suuri  valkoinen  enkelihahmo.  Sen  "pään"  kohta  oli melkein   sen huoneen  katon rajassa, huoneen korkeus  noin  2,50  metriä. Ja minä enkeliä  katselin    syvää hartautta    tuntien. Niitä(hän) olen   aikaisemminkin  nähnyt, mutta  näin suurikokoista  en ennen.  Hitaasti, kun  hidastetussa  filmissä  enkeli alkoi   levittämään  siipiään,   sänkyni molemmille  puolin , niin  että  siivet peittivät minut/sängyn   kokonaan,  kuten    isokokoinen  lintu  siipiensä  alle   kerää  pentunsa. Se  tilanne  oli todella  hieno sekä   harras. Tämä  hetki kesti vain noin  5-6  sekuntia ja sitten  enkeli  katosi  ylöspäin kattoa  kohti  ja  hävisi.  Olin niin  "otettu" tapahtumasta  että menin  ulos pihalle. Katselin  yläpuolellani   olevaa  tummenevaa   taivasta  ja odotin  näkeväni  uudelleen  enkelin.  Olen kiitollinen . Mahtavaa kun olette  olemassa. 

Ekku Mattila.