tiistai 10. elokuuta 2021

Reputin torella pahasti henkisen kilvoitukseni testin Hesassa , Toukokuussa 1973. ........auuuuts.

 10/8-2021.

Ekku Mattila.

Nasiiri,

Aikamatkaaja,

Clairvoyant.


Tiistaipäivää  teille   ittekullekin missä nyt oottakin.Älkää   murehtiko.  Kyllä se siitä.

Vaikka, niinkuin olettekin  huomanneet, ainakin  3-4  kertaa olen  jo  blogissani  kirjoittanut  siitä    Toukokuun alussa  , vuonna   1973  tapahtuneesta  "nostelin Jeesusta keskellä  Helsingin  mannerheimintieä", niin  kuitenkin  uudistan  sen taas   tässä  ja juuri nyt. Oli  se  todella  jännä mutta samalla  minulle  kova opetus  hengen tiellä.

Siis: Olin  vuonna    1973   aloittanut   "hengellisen kilvoittelun"  meditaation  avulla, sitä tein joka  päivä ja  tunsin että  olin  pääsemässä    ja pääsinkin  "sinne  jonnekin"   todelliseen   henkimaailmaan. Olin liittynyt  saman vuoden Tammikuussa   sodanvastaiseen  SADANKOMITEAAN ,  jäsennumerolla  77  joka  jo   numerona   itsessään  oli  mukava ns lisätunne. Toimiston  konttuurista , Yrjönkadulta  olin  hakenut  2000  isookoista  rauhanmerkkiä, sellaisia  pyöreitä  tarralappuja ja  voi että  tunsin   itteni torella  "pyhäksi".....juu. Heti  Toukokuun   8  päivä  lähdin  kiertelemään  moottoripyörälläni   päivän lenkin  jonka aikana  jaoin  muutaman kymmenen  rauhanmerkkiä ja  ilokseni huomasin  miten  hyvin  asia otettiin   vastaan. ....minä suorastaan ylyypiinnyyn  iekana/pirskatti. Mielessäni  tunsin  olevani jo hyyyyviiin piiitkäääläää  henkisen  kehityksen    ylöspäin  menevässä  portaikossa  jonka päässä  minut  otettaisiin  fanfaarien soiton  kajahtaessa   mukaan  "pyhimysten   ikiaikaiseen  joukkoon.

muttaaaaaa.........

Siis.....  Toukokuussa  1973  olin menossa kävellen Mannerheimintietä kohti  Pikkurobaa jonnekin asioilleni. Jo kaukaa näin  että   minun edelläni  vastaani  kävelevät  ihmiset  väistelivät jotakin  joka  tuli  heitä vastaan ja siis minua kohden. Äkkiä  nenääni   tullahti  ilmiselvä  askan/kusen/oksennuksen/likavaatteiden/hien  raskas   haju.  Sehän ei ole  lainkaan  harvinaista  kesäisin jonka  aikana  ns  rantojen  miehet  välillä  ilmaantuvat  ihmisten  ilmoille hajuineen  ja luulin että kyseessä  on juuri  sellainen tappaus.

Ja  selvishän se hajulähde......vastaani  huojui/hoippelehti/kiemurteli/löntysti   pultsari, noin    20 metrin päässä.  Hyvin eroitti  hänen  pitkän valkoisen partansa  jossa  näkyi  muutaman päivän/viikon  ruuan jäterippeet ja  se  haju.....voivoi....se oli paha.  Todella  paha. Juuri tätä  ihmiset  väistivät  ja  vikkelästikin. "Pultsarilla"  oli  koko ajan päänsä  alhaalla. Näkyi  vaan  hänen  takkuinen  päälakensa/partansa. Kohdatessamme  koetin väistää  oikealle, mutta  hän väistikin  vasemmalle, siis  juuri samaan  suuntaan  etenimme molemmat. Sitten   vähän  närkästyneen  väistin vasemmalle, mutta  hän  väistikin  minua  oikealle  ja  melkein  törmäsimme  vastakkain.  Tästä  jo aikalailla  närkästyneenä  otin  häntä  vyötäröstään  otteen , nostin  ilmaan  sekä laskin   kadulle ja sitten  ohitin hänet. 

Aiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiiiiiii  !!!

Kävelin eteenpäin noin  5-8 metriä  kun minun oli  pakko, PAKKO  pystähtyä  ja  kääntyä  katsomaan  takaisin päin.  Ihmeekseni  näin sen  "pultsarin"  seisovan   ylväästi/ryhdikkäästi/ paikallaan, suoraan silmiini katsoen,  silmänsä joista  näkyi  surumielinen/pettynyt katse , nosti hitaasti  oikean kätensä ja  oikealla etusormella  hitaasti heilutti  muutaman kerran  minulle, kääntyi ja  jatkoi   matkaansa  sinne  jonnekin. Huojuen/hoippelehtien/kiemurrellen/löntystellen. 

Pankaas   arvaan  että minua harmitti   todella harmitti. jatkoin   matkaani , mutta  käännyin tarkoituksena  mennä  hänen luokseen  ja  pyytää anteeksi  käytöstäni  mutta  "hän" oli  hävinnyt  kun taikaiskusta.  Häntä  ei enää  katukuvassa näkynyt. "Pultsari" oli  poissa. Heti tajusin  tilanteen. Minulle  oli  "järjestetty"  koetilanne jonka  puitteissa  saataisiin selville  todellinen henkinen kehitykseni  taso  ja  reputin sen  kokeen  arvosanoilla  0-. Kesti noin 2-3  vuotta  ennenkuin  pääsin  eteenpäin "henkisessä  kilvoituksessani"    ja  niiden  jälki-istunnon  tykkapöllö  oli  melkoisen  kivulias.....henkisesti.

Siis: Katsokaa  putlsaria/ihmistä.  Hän saattaa  olla  Jumala valepuvussa. Tätä  ovat  sanoneet  Arabit jo  satoja  vuosia. Katsokaa  ihmistä.

Ekku Mattila.