sunnuntai 29. elokuuta 2021

Kirjakustantamo Diktaattori hukkasi heille lähettämäni käsikirjoitukseni vuonna 2005.

 29/8-2021.

Ekku Mattila.

Nasiiri.

Aikamatkaaja.

Clairvoyant.


¤¤¤¤;

Huomenta  sinne teille.  Aamulla  näin (taas)  teeveestä erään  kirjakustantajan    naamavärkin, sanotaan  häntä vaikka   J. Xuoriseksi  jolla  on ollut  kustannustoimintaa  firmassaan  36  vuoden aikana  "riktaattori" niminen ja jouduinpa minäkin siihen  jollakin lailla  osalliseksi.Nimittäin:

Jo  vuonna  1960, ollessani  14 ja vee  haaveilin  että  voi poijaat jos  olisi  mahdollisuus olla  mukana, vaikka  "hengessä"  jo   ennenkuin    maailma  luotiin,  kun  valo  tuli   ja  heti  alusta saakka  seurata  "katseella"    paratiisin Aatamin/Eevan  tarinaa, syntiinlankeemuksista ,  Nooan /vedenpaisumukseen, Aabrahamista  Jeesuksen  ristinkuolemaan , Vanhan testamentin  loppuun  saakka. Kun kerroin tästä Äitiilleni niin  voi  että  , melkein  sain tukkapöllöä. "Mitä   sä siällä  meinaat  luurata ??..ei sinne  kukaan  pääse.....eres  kattomaan.....jätä  tuallaaset  haavhet....Raamattu on pyhä  kiria.....mee  vaikka  puita  piänimhän että  rauhootut".

Mutta :  koko ajan  se "olla hengessä mukana"  Raamatun   ajoissa    oli  mulla  mielessäni ja  vuonna  2003  siitä  aloitin/tenkin  ns totta.  Olin  jo kehittynyt  niin  pitkälle  "aikamatkaajan"  ominaisuudessa , saanut  Nasiirin  työ  kutsumuksen , että   kaksi   vuotta  kului  kun  "  olin  mukana  seuraamassa  vanhoja  Raamatun  aikoja "   käsikirjoitus valmistui, 550   sivua  ja sen  postiin ns kirjattuna laitoin.....oujeeh...

Paketin  osoite oli :  kirjakustannut Diktaattori  oy.....J.Xuorinen....osoite  se ja se....Helsinki. Ja mä  orottamaan jäin. Meni  kuukausi ja  meni toinen. Kolmas  ja neljäskin. Puoli vuotta  ja  enemmän kun en enää  voinut ns mieltäni malttaa, puhelimeen  tartuin ja  kirjakustannusfirmaan  soitin ,  siellä  sihteerikkö  vastasi.....ja vaikka  kuinka  selitin että onko  lähettämäni  käsikirjoitus..nimeltään  XXXxxxXXXx   sinne teille  tullut....sen jonka lähetin jo  monta kuukautta  sitten...??....ja  sihteerikkö vastasi  ettei   ole  tullut...ei ole  tullut  sen nimistä ei ole tullut  ei ole... ei  ole..ei.

Sanoin että olin ottanut postin kautta selvää pakettini  kulkua ja siellä sanottiin  sen menneen  oikeaan  posti  paikkaan  Helsinkiä, noudettukin on  , siis  sinne  teille   Diktaattori  Oy....  Helsinki.....mutta   edelleenkin  sihteerikkö  kielsi. ...ei ole meille tullut..ei ole..ei  je  ei ja eieieieieieieieiiiiii.....jos  se olisi  tullut  meille siitä olisi  merkintä  meillä ja kun sitä ei ole niin se  ei ole  tänne  tullut...ei  ei ei ei ei  ja  eiiiiiiiiiiiiii...

Näin. Mikä  voima/muu joku/sattumako  esti  käsikirjoitukseni  saapumisen  kirjakustantamoon?..Mutta onneksi  olin   ottanut  siitä  ns   kopion , jokka  näette  tuossa  ottamassani kuvassakin . Näin  pitkään olen(kin)  miettinyt  että jokohan  olisi  oikea  aika  koettaa  uudelleen   tarjota   "kässäriäni"  jonnekin  kirjakustantamoon ??   taikka sitten en      tee niin.  Olen silloin tällöin  sitä  kirjaani lukenut  enkä koskaan /missään maailmalla saman  tyylistä  aihetta  nähnyt/kuullut.  Nyt  18  vuotta vanahempana   aikamatkaaja/nasiirina  olen  melkein  ylpeä  aikaansaannoksestani  .  Minä  todella  "olin hengessä  mukana   ennen  kun maailma syntyi" , koko  Vanhan  Testamentin  ajan.

Ekku Mattila.