lauantai 25. maaliskuuta 2023

"Muullaaaa on muuuistoojaaa liikaaa"......oliko se Rahkosen Esko..??

 25/3-2023.

EKKU.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Päivää sinne  teille: Tulkaa  mukaan  kun muistelen  hiukan  edellisiä elämiäni. Vaikka  samasta aiheesta olenkin  monta  kertaa  kirjoitellut, niin  useasti saanut  pyyntöjä , että laitakko taas  siitä aiheesta. On kirjoitettu että ihmisillä saattaa olla vaikka kuinka monta  entistä elämää. Joiden  mukaan  jopa   miljoonia ja jos ottaa huomioon kuinka  pitkään ihmiset  ovat  liikkuneet  täällä maan  päällä, niin  voi olla  mahdollista. Toisten mukaan  on  höpöjuttua  koko  entisten  elämien  mahdollisuus. Mutta   tuntuu   todella  kummalliselle  että  ihminen  syntyy tänne  maapallon  rangaistuslaitokseen  vaan   kerran, elää  oman aikansa ja  kuolee pois. Mitä  varten?.....

Siksi   tuntuu  itsestäni  sillai oudolta, koska  jo pikkukersana  tiesin-uskoin-muistin että  olen elänyt  muuallakin.Siis: Noin  500  vuoden  ajalta....tuloo ny:

Kurdina  elin  rosvojoukkion  päällikönä. Noin  1500  luvulla. Pahantekijä-varas-roisto-ryöväri-tappaja-rähisijä. Meitä oli  yhdessä samanlaisia  muutama sata  ja  voi  että  tehtiin paljon pahaa. Kun  oma  maanpäällinen aikani  koitti, se oli vain hyvä, vaikka  hiukan  kivulloinen. Jouduin  oman  joukkioni  pettämäksi ja saatiin  minut  menemään ansaan erääseen  taloryhmä-rakennuksen  sisäpihalle , jonka  rakennuksiin oli  piiloutunut  väijyksiin  muutama  sata  vihollista ja.....pum..pum...pum..pum...voi niiden  reikien määrää, jotka sain    kehooni. Se oli  loppu. Jännää  asiassa on se, että  kun muutin tänne  Kauhajoelle  1991, niin  melkein  heti  opin tuntemaan  erään  miehen, joka  oli suurin syyllinen  minun Kurdiaikani "loppupäätökseen"....Meedio  kyllä  tietää.

Suunilleeen  samaan aikaan  1500  luvulla, noin  50  vuotta  sen  "tapahtuman" jälkeen  synnyin  Intiaan jonkinlaiseksi parantaja-noita- pyhäksi. Elelin ja liikuin sellainen  vaalea "kylpytakki" ylläni , avojaloin,  tukka takussa, piitkä  parta ja  aika  ns puliukon  oloisena. Liikuin  kylästä kylään ja nukuin  tiesmissä.Useimmiten    roistojen takia  villikarhujen-muiden  niiden  eläimien kanssa  samassa  luolassa. Olin  vissiin jonkunlaaneen  jeesustelija   köh. Loppuni  oli  melkoinen, taikka  vetinen. Olin juuri suuren  melkein  kuivuneen joen  keskellä, kun  valtava  hyökyaalto, joka  oli syntynyt  kovasta monsuunisateesta ja  tuli  jyristen samaa jokea  eteenpäin, kun........sinne  sorruin  virran vietäväksi..........kävelykeppi vaan hetken aikaa  viuhtoi  veden pinnalla.....

1600  luvulla olin  ilmeisesti  Hopi-intiaani. Sen jälkeen  erään   inkkariheimon  aika iso  pomo ja jouduin  lähtemään  joukosta  kun ryöstin  naapuriheimon  nätin  plikan  ittelleni ja  kovaa  kyyttiä karkuun  hevosella. (Sain  takaa-ajajien  ampuman nuolen oikeaan olkavarteeni....töms.).Saman  joka on  tänäkin  päivänä  mun  vaimoni  ja jonka  takia  koko tämä Kauhajoki on minulle  jonkunlainen   Karma. Mitäs  varastat  naisen.  Siitäs saat...köh...naisvaras.....epeli..

noin  vuonna 1700  olin  jossakin  pohjoisessa, erämaassa, ilmeisesti Suomen  Lapissa.  Monta  muksua  ja  akka.  Jouduin  keväällä  vastakkain  juuri  pesästä nousseen karhun kanssa, jolla  oli  kolme  pentua ja...ja  .ja......niin  karhu  kämmenellään löi ja  mä kualin kerralla.   Sinne  korsu-maakuoppaan menehtyi nälkään mun muu perhe....aiai..

1885  olin pannut itteni Krimille, tykkipatterin  laturiksi-muuksi  ja olin noin  15 ikäinen  kolli. Tykin   ammuksen joku  sirpales  osui  mun vasemmalle  puolelle  nivuskohtaan ja .....syntyneeseen  verenhukkaan  kupsahdin  alle  minuutissa.Muistan aina  sen  hetken. Kotipaikkani  oli  siihen aikaan  Järvenpään  , nykyiseltä nimeltään, kuusivarjon alueella. Viimevuonna  yritin  etsiä sen paikan, mutta  en onnistunut. Tänävuonna  uudelleen. Tiedän  paikan. Ja löydän sen.


1879   olin   Afaariikassa ja kuolin Zulu sodassa. Olin    väkivahva  Zulusoturi , mutta  Enklesmannit  ampuivat  Gatlin konekivääreillä   meidät reikiä  täyteen. Meillä oli  vaan keihäät  ja  kilvet.Ei hyvä..........aaauuutts.. papapapapapapapapapapapaapapapapapa...

Tiedän useita muitakin jälleen syntymiäni.En ole  sen enempää  niihin  paneutunut, mutta  jossakin  välissä  riehuin, vissiin Ranskan  vallankumouksen pyörteissä,  naisena. Itse  vallankumoushan  tapahtui  1780-1789, joten  Zuluaika   menisi  ns  päällekkäin.  Saattaa  olla että niitä vallankumouksia  on ollut muuallakin ,  suunnilleen siihen aikaan ja siksi sellainen   sopisi  ns joukkoon. Nopeimmiten  ihminen saattaa  syntyä  uudelleen  noin  vuoden päästä   edellisestä  menneestä  elämästään. Juuri  Intia on siitä kuuluisa. Siellä  on  tuhansia  kertoja  todistettu  ihmisten  jälleensyntymiä.

Minulla olisi vakaa tarkoitus  jossakin vaiheessa  kerätä  edellisen elämäni  ns  ylös  ja  kirjoituttaa  niistä kirja. Saa näkee. Parhaiten  muistan  juuri sen Krimiajan , sekä  Zulu"muistot".

Enny muuta. Saattaa  olla  että paan illalla  jotakin lisää , taikka  en paa. Terveiset kaikille. Olkaapas ihmisiksi juuri siksi.

EKKU.