perjantai 28. toukokuuta 2021

Kerronpa täs välissä muustakin kun noista Ufoista...köh.....

 28/5-2021.

Ekku Mattila.

Aikamatkaaja.

Clairvoyant.


Heheeeg.........noin  5  vuotta sitten olin pakotettu  ottamaan  yhteyttä  lääkäriin , ajan varasin Seinäjoelle ja sinne  menin  vaimoni  mukana    rohkaisemaan.  Nimittäin  monta kertaa  ns  otin  jalat alleni koska  yhden kerran  odotusaika  oli  3  tuntia  ja niin minä  otin jä  lähärin kotiin. Mutta nyt  en  "viittinyt"  häipyä  mihinkään sillä  vika  minussa   ili ...hmmm.....??   ilikiä.....juu.

Olin lenkillä liikkuessani saanut  kylmää  ja  kun ja  jos  se menee   meihin miehiin...juuri sinne....eturauhasvaivaksi ja  se taas  aiheuttaa  ettei  usta ei tuu, ei sitten millään. Kokonaisen päivän  koetin  mutta  ei  niin ei ja eiiii niin  ei.....usta ei  tullut  ja  jus  sen takia   olimme  vaimoni kanssa  siellä Seinäjoen  sairaalassa..........

Ja  kaskas.....yhden huoneen ovi  aukesi , minun  nimeni  huudettiin  ja   sisälle  toimenpirehuaneeseen menin  vaimoni  kanssa.  Siellä    oli  lääkärin  oloinen miäs ja  hänen  naisapulaaneen  vissiin, kättä  nakattiin ja   kerroin  mikä  mua oikein vaivaa........."usta  ei tuu..ei  tuu" sanoin.....Tohtori  veti  siniset  kinthaat  käteensä ja  osoitti   huoneessa  olevaa  petiä  ja sanoi...."mene  tuohon kylielles maate....housut  nilkkaan  ja  vedä   ittes  koukkuun.....otan  eturauhasestas  näytteen....hetkineen vaan.".

Mä  sanoin  tomerasti että  mites  se tapahtuu......ja  tohtori näytti huaneessa olevaa , sellaasta  rautaasta  telinettä  jossa  roikkui  johtoja  ja  .........ja..ja..ja....musta makkara , just  eekerin  piip näkööneen ,  pituudeltaan  noin  30 sentiiä ja paksuus 2-3  senttiä...ja  hän sanoi...."  työnnän  tuon   varovaisesti , se on rasvattu , eräaukostasi sisälle , otan sillä muutaman  valokuvan, sekä näytteen josta  näkee onko  eturauhasessa  mahdollisesti  alkavan syövän merkkejä....ja...."

Johon minä siihen :" kyllä son kuules itun varmaa  se......mun erseeseeeni ei mitään eekerin piip  työnnetä....ei takuulla...ei ja ei"......Ja  riensin  siitä  huaneesta  aikalailla  nopiaakin  pois. Hyvä  kun vaimoni   mukaani  kerkes..  Ja nopiaa  takaasiin Kauhajoelle, terveyskeskukseen, jossa  kerroin  toista tuntia sitten "tapahtuneen" eherotuksen  ja josta  olin  kieltäytynyt ja niin sainkin  pillereitä joista yhden kitaani  nielin  ja   voihan poijaaat....onneksi  siellä  tutkimushuanees  oli  hyysikkä ja  siellä  olin ainakin  viisi  minuuttia..ja  kaikki  alakoi  toimimaan niinku. Sen lääkkeen  nimi oli  ODUDAS jossen ihan väärin muista  ja niitä napsin  2  viikkoa  ja   taas  olin  terves miäs.

Ekku Mattila.