sunnuntai 30. toukokuuta 2021

Tiesin Jarno Saarisen kuoleman pari viikkoa ennen kun se tapahtui Monzassa 20/5-1973.

 30/5-2021.

Ekku Mattila.

Aikamatkaaja.

Clairvoyant.


Äsken lenkkini jälkeen  selasin  niitä  päivä/lenkki-kirjojani joita  olen kirjoittanut  ns  päätoimisesti vuodesta  1973  alusta ja  se sama jatkuu yhä, niin huomasin   päivämäärän  20/5-1973 ja  Mikkelin  Rauhanniemen  leirintäalue....Olin silloin  juuri  tulemasta  alueen   makkaranpaistopaikasta kun  vastaani käveli  kiireellisen ja  hätääsen oloonen  pariskunta  ja  mies  sanoi..."Jarno  Saarinen  on kuollut  Monzassa...

Minä  sen  tiesin/näin jo parisen  viikkoa ennen  teeveekuvasta jossa kerrottiin  Saarisen  seuraavaa  kilpailupaikkaa/aikaa. Silloin  minulla oli  kylässä  alakerran  pariskunta, Porvoonkatu  5-7  B62 , Helsingin Kallio , jotka   kumpikin oli  töissä  samalla  Nokian Salmisaaren  tehtaalla, kun  minäkin ,ns  päällystöinä. Kun se teeveeuutinen   tuli , kaffia juodessamme, sanoin  heille , että Saarisella on todella pahat  epäonnen merkit  ja  hänellä ei ole  enää pitkää  elonaikaa. Pariskunta laittoi  ennustukseni muistiin ja kun palasin välillä Hesaan   viikon päästä , minun asuntoni  oven postilaatikossa  odotti  kirje jossa  tämä  pariskunta  ihmetteli  miten sen  onnettomuuden  tiesin ja mistä  sen  näin. Sen  jälkeen  aloitin  ennustusteni  tulevaisuudesta/tapahtumista   ylös  laittamaan, kuten olette  sen  huomanneet. Sivuja  on  satamäärin, noin  6000  on jo  ylitetty. Suurin osa niistä kertoo "sitäsuntätä"  tosi tapahtumia  omasta  elämästäni  ja  niiden joukkoon  olen  laittanut  satoja  ennustuksia  ja joista  toteutuneita on  kymmenittäin.

Ekku Mattila.