maanantai 31. toukokuuta 2021

Sain Gammasäteilyä Seinäjoen keskussairaalassa.Etten vaan hohra pimiässä kun kattolamppu ? ..köh.

 31/5-2021.

Ekku Mattila.

Aikamatkaaja.

Clairvoyant.


Terveisiä Seinäjoen Keskussairaalasta. Tänään oli se päivä jolloin  ensinnä  sotkin sitä kuntopyörää, jonka  ns    raskausaste  lisääntyi   jokaisella minuutilla raskaammaksi  ,ruppini  ympärillä  oli johtoja  sikinsokin  sekä vasemmassa   kyynärkohdassa  oli   neula/pumppu  jonka kautta  minuun  pukattiin  sitä   atomivoimalan  juttua. Vuonna  2001  olin samanlaisessa  jutuss  ja  jo silloin  sanoin  että kylläpäs  mun sisuskaluja  alkaa  kuumentaa/polttaa  ja  sellainen  on kuulemma  aika  harvinainen  asia. Mun  mielestäni   tänään  sain enemmän  "kuumaa" kun  silloin  2001. Kuntopyöräilyn  jäläkeen  minut   ohjattiin  huaneeseen jonka keskellä    möllötti  sellainen    valakooneen  hökötys  jonka  edessä oli  kapia  peti ja  sanottiin  että  mee siihen maate  ja 30 minuuttia    se  juttu kestää  juu. Ja niin  alakoi  sellainen   väkkyrä  juttu  heilua  mun  rintani  kohoralla  ja  välillä se  vaihtoi  niinku  paikkaakin  ja  niin   se  30 minuuttia kului.  Asian teki mulle  helepommaksi  se, kun  otin  käyttööni    aikamatkaajan  konstin, jonka  avulla  "ajelin  moottoripyörälläni "  siellä ja  täällä  sen   30   minuuttia  ja ........... niin "sanottiin  että valmista on..."

Äsken mulle  soitettiin sieltä  S-Sairaalasta ettei  tarvitte uusintakuvia , vaan  lääkäri  soittaa  ja antaa     tapaamisaijan, jonka  aikana sitten kuulen  oonko  kunnos  vaikko  enköoo. Miälenkiintoista  kuulla  mitä sanotaan. Jännä asia oli  se, kun oltiin  vaimoni  kanssa  siellä sairaalassa, niin  jakahittellä oli  666  naamatötteröt  turpansa  päällä.  Yksikään ihminen, jokka vastaamme  tuli siellä , eikä  hoiturikkaan/tohtorit  sanallakaan  moittineet   miksei meillä oo  naamatötteröitä. Juu..juu...käpälämme pesimme  niin monta kertaa että  pian  ne lähettää meille laskun siitä  litkusta.  Ny  vaan meen maate, sillä pääni on enee  sekaasin kun  normaalisti se  sekaasiin aina  (heh)  on.  Sitä se    Zernopilliatomimyrkky  teköö. Kuulemma  mä  säteilen niin palio  kaks    päivää  ettei  raskaana  olevat naiset saa  tulla  mun  lähelle ja kaikki  muut  jokka ei  oo raskaana  pitää  teherä  mulle  2 meeterin  säteilyraon.   Saas  näkee mitä  rouvani tähän sääntöön  sanoo.  Jos  se  änköö  kuiteskin  liian lähelle.

Ekku Mattila.