maanantai 28. kesäkuuta 2021

Heg..heg..heg....heeeeeheeeh...ja köh..

 28/6-2021.

Ekku Mattila.

Aikamatkaaja.

Clairvoyant.



Tänään oli kuulkaas todella    kiiruus   päivä  noiden autoromujen  kanssa, etten meinannu  syämhän keritä. Nyt olis  sellainen hetki että  laitanpas yhden tosijutun   senkin ja vaikka olenkin  sen  pari/kolme kertaa jo  blogissani  jo  kirittoottanu, niin  eikun  taas. Ja  tässä se  ny tuloo:

Asuin siihen  aikaan   1978  Espoon  Olarissa, Maapallokadulla ja sinä päivänä  oli  asiakkaita käynyt  aamu  yhdeksästä  iltayhdeksään ja olin  aika poikki  niisanoakseni......ja    kello oli  23,00  noin  kun puhelin  piraji ja  melkeen  toiseksi    viimeisllä  voimillani  sen  ääreen  raahauruin, sen puhelimen, siihen vastasin......että  halooooooooota....

"Ekku  Mattila  täällä ...kukas  siellä....???

täällä on  Anelma  Oikarainen  Forssasta..etten vaan häiritse....?

ette  yhtään  sanoin.....mitäs  niinku  ois  asiajata....meinaan..

Nokun  mun kanarialintu katosi  11  vuotta sitten  kun me  muutettiin    kesällä   Vampulasta  Huittisiin  ja   sen  sen nuuttohössäkän aikana otti ja katosi kokonaan  ja  mua  on se niinmaan  vaivannu että....

Onkos  sulla  muuta asiaa niinku....

No on ..olin lääkärissä ja se sanoi  että mun pitäisi  käydä otattamassa verikokeita  sunmuita kun  mun ohimoitani on särkenyt  alun  toista  kuukautta meinaan  ja .....ja..

Ahaa.....sanoin: sun pitää vai luottaa siihen  lääkäriin  ja  heihin  niinku  yleensä ...mene  vain rohkeasti niihin  kokeisiin.....ja..ja......

Niin mutta  kun olen kuullut  että sinä  osaat valokuvan    perusteella sanoa  mikä  ihmistä vaivaa..niin meinaan että  jospa.....

Jaahas.....noh  voinhan minä  koettaakin.....onkos  susta saatana valokuvia.......?......

MITÄ.....kuului  puhelimesta....sanoitko minua  saatanaksi  ?...ei  taivaan vallat....sinähän kumma  olet......hyvästi......klogk ...!

¤¤¤

Minä  jäin niin sanoakseni  suu auki  kunnes  äkkäsin.........siinä  todella  väsyneenä  minun piti kysyä että.....ONKO  SUSTA SAATAVANA  VALOKUVIA......ja    sanat meni sekaisin  ja sanoin  Onko susta  saatana valokuvia...

Heheheeh.


Ekku Mattila.