sunnuntai 6. kesäkuuta 2021

Joku(otku) ovat mielensä pahoittaneet.

 6/6-2021.

Ekku Mattila.

Aikamatkaaja.

Clairvoyant.


Aika erikoista etten sanoisi..........Nimittäin pari päivää sitten  kirjoitin  Bodominjärven kolmoismurhista ja  siitä että  olen 101 %   varma    syyllisestä. Aamulla   kun koneeni avasin  niin  eräästä  XXX  maasta oli  blokini   lukijoista  kadonnut  93  lukijaa , yhdestä  XXX  maasta  21    ja  fb/naamakirjastani    4 kaveriani. Tämä tarkoittaa  mielestäni sitä että  murhiin syyyllistynyt(neet)  pitäisi  saada jättää ns rauhaan, eikä  heitä saisi paljastaa, saati sitten   saada oikeuden  eteen tuomittaviksi. Olen  vuoden  1973  alusta saakka , päätoimisesti ,  selvittänyt/paljastanut  lukemattomia  tappoja/murhia/raiskauksia ja  esim Alibi-lehdessä  niistä ollut useita  kertomuksia ja vain  yhden  tappouhkauksen olen  saanut.  Eräät  , jotka ovat  mielensä pahoittaneet  siitä ovat  somen/netin kautta  haukkuneet  minua  vasikaksi.  Tästä en  lainkaan  ole ns hernestä  nenääni  hotaassut vaan päinvastoin. Minun,   tämä näkijän "työni/ammatti on juuri sitä. Törkeät  rikokset   tulen edelleenkin  selvittämään, taikka  ainakin olla  siinä  tiiviisti  mukana  kun ne  selviävät  viranomaisten  työn tuloksena.

Hyvä minä.....

Ekku Mattila.