lauantai 12. kesäkuuta 2021

Nyt tuloo taas todella outoja juttuja, mutta olettehan jo niihin mun tapauksessa tottuneet....vai mitä?

 12/6-2021.

Ekku Mattila.

Aikamatkaaja.

Clairvoyant.


Jaahas.....iltapäivää  sinne teille....

Nyt meinaan  kirjoittaa   pari jännää juttua, jotka  minulle  tapahtuivat ,  ensimmäinen  noin    3  viikkoa   sitten,  toinen  toissäyönä ja  kolmas  tänään  noin tunti sitten. Tuossa ekajutussa      olin  täydessä unessa kun havahduin siihen miten oikea käteni  käännettiin , (se oli  kämmenpuoli  ylöspäin  mun oikealla  puolella  vuoteessani  niin,  että se  tuli  kämmenen puoli  ylöspäin.)  jota  vähän aikaa ihmettelin.  Noin  muutaman sekunnin kulutta   käteni , juuri  valtimon kohdalle, noin  5  sentin päässä siitä,   ilmestyi kuin tyhjästä  "kukkien kasteluun"  yleensä käytettävä  ikäänkuin sumutinpullo josta  ilman   mitään  ääntä  kuulumatta  suihkutettiin  3-4 kertaa   jännää sumumaista  ainetta......juuri  valtimoni  kohdalle. Aivan  kun  luonnollisena asiana  sanoin  kiitos  ja  "näky"  hävisi. 

Tämä  toissayönä  sattunut  "uni" oli  tyypillinen  Ufo-joku  kokemus. Heräsin  siihen  että  minua  ns  "tuijotettiin"  , tunsin sen varmasti ja  avasin silmäni. Sängyn  toinen  puoli  , jossa  makailen, on melkein   makuuhuoneen  seinässä kiinni ja minulla  on ollut aina  tapa/tyyli, että makaan  oikealla  kyljelläni naama  siihen seinän suuntaan. Matkaa siihen on  noin  30-40 senttiä. Ihan selvästi  havaitsin  siinä  välissä  seisovan 3  eripituista hahmoa  vierekkäin. Vasen oli noin  metrin/toista  pituinen, keskellä  oli   noin 1,30  metrinen  ja  se  kolmas  oikealla  oli   näiden kahden  välimaastossa mitä pituuneen  tulee.........Koska   sen tapahtuma-aikaan oli  jo valoisaa, noin  kello  01,30  sekä  koska meillä on aina  nukkumahuoneessa  pieni valo  päällä  sängyn  toisella puolella  olevassa  pikkupöydässä, niin  näin kaiken  hyvin selvästi.

Niistä kolmesta  jokainen/selvästi  hymyilivät minulle. Tyyppillinen  "uffolaaneen" on sellainen että niiden ns huulet ovat  kuten pelkkä  viiva , mutta  näiden  "suupielet"  selvästi  hiukan  hymyylivät. Kuin   "itsekseen" minä  sanoin kiitos  sekä   koetin ns  kättä heille  paiskata, mutta  käteni  kopsahti  siihen  makuuhuoneen    paneeliseinään ja  "he"  katosivat. Huomatkaa  ettei se  näky ollut unta. Olen jo senverran  ISO  poika  ja   tähän  ikääni  mennessä kokenut niin unia kuin myös  tälläisiä  "unia"  ja  osaan ne  toisistaan  erottaa  oikein  hyvin.

Tämä ns  viimeisin sattui  tunti  sitten. Jostakin  "kummasta"  syystä tunsin  äkkiä  itseni  todella  väsyneeksi  ja eiku  maata  menin pötkölleen. Luulin  ulkona  olevan  sateisen  ilman  sen  "unijutun"  aiheuttaneen, mutta ehei. Kellon mukaan, johon  katsoin ennen  päikkäriäni ja siihen kun se  "uffojuttu" tapahtui  kului aikaa  noin  15 minuuttia. Nimittäin  taas heräsin, täysin ja  luulin  rouvani  tulleen  kaupasta.  Siinä  huoneessa  ns  äijjäluolassani on   pieni  sänky jossa  meirän tyttären  tyttäremme  Inka vauvveli  nukkuu  välillä. Vaikka käsi  Raamatulla  vannon, ja  niitä isoja kirjoja on mulla ylitte  20 jo,siinä  sängyn vieressä seisoa  töllötti.......ilmiselvä  "kyklooppi"  . Soli noin  vajaa  kaksmeeterinen, siis  sitä  toista  uffolajia  paljon  pitee ja sen  päässä, oli  vain ja  ainoastaan yksi  silmä. Muutoon just kun ne muut "tavalliset"  , päämuoto  kolmiomainen, tukkaa ei yhtään ja  "viivasuu" Jännästi taas tunsin  että "hän"  kävi mua luuraamassa.,,,josta  saan aiheen tähän loppukaneettiini:

Koska: Noin  3-4  viikkoa  sitten  tunsin  että olin todella kummasti/oudosti  parantunut. Tällä  en tarkoita  päänuppianai/sen  sisältöä, koska  sitä ei voi  enää parantaa..heh ja köh,  vaan  juuri  omaa  fysiikkaani/ruumiini/kehoni  vireystilaa.  Siitä  sydäkohtauksestani,   3 kuukautta sitten ja jonka  takia  mut  vietiin  kovaa haipakkaa  Seinäjoen  sairaalaan ja lääkkeet  sieltä  ja joita olen popsinut  kuten on määrätty,  olen tuntenut   olevani  täysin  terves miäs. Olen jopa  sitä  "tunnetta"  testanutkin  ajamalla polkumasiinalla  ns  tuhatta ja sataa, enkä sen aikana,  enkä sen jälkeen  ole  tuntenut  mitään  syränkohtaukseen/ym  viittaavaa.  Olen  100000%  varma  olevani  ny terve ja  syy(kö?)  on seuraava....:

Istukaa nyt  tanakasti ettettette   tipu  tuoliltanne.   Sainko  silloin  3  viikkoa sitten  sen    humanterien  antaman "sumutuksen" kautta   jotakin  syrän/muu  lääkettä, ns  ihmisen auran kautta, joka  teki mut kerralla  terveeksi?  Mitäs sanotte ??Vai  kestikö niiden lääkkeiden  popsinta  sen että ne auttoivat   ja  niiden avulla  olen  ny  ihan terves, eikä /enkä enää tartte  mitään  pallolaajennusta, enkä  uusien    "syränverisuanien "  uusimista.?.... Kaksi  viikkoa sitten olin, niinkun  olette  ehkä lukeneekkin  blokistani  S/joella sairaalassa niissä kokeissa eikä  ole vielä vastauksia  mulle tullut.  On jännä  seurata  tilannetta(ni)...........juu.  Ohops,,tulipas  taas  piiitkääää   "kirie"  mutta  ei  voinu  sitä yhään lyhentää......ahaas.....siällä joku nauraa hohottaa...taas.... Teuvalla  että  on  tuo  Ekku  Mattila sitten todella  hullu.....niinja  toinen  Ylihärmäs  teköö samaa.....niinja..........

Olkoon..

Ekku Mattila.