lauantai 19. kesäkuuta 2021

Huamenta......taikka päivähän ny jo alkaa olla...

 19/6-2021.

Ekku Mattila.

Aikamatkaaja.

Clairvoyant.


Terveisiä Kurikasta.

Eilen illalla  tuumasin että  jospa  huomenna, siis  tänään , menen Kurikkaan, käyn  parilla  kirpparilla ja  jos  tuttuja  näkyy, niin  praatataan  jostakin asiasta, taikka asian vierestä...... niinhän siinä sitten kävikin.....ensin menin  Johtaja  Markun  huutokauppahalliin ja  nony.....hän oli   taas laittanu ns  sivuun  mulle luettavaksi  5 kirijaa ,   ne maksoin ja sitten......

Eikun Jyrän kirpparille , jonne  kans  tuli  Jupe  sekä  Jaska ja viimeksimainittu  tarios  meille  kaffit  sekä  pullaa, kerman kans  ja   hyvää   oli niin että  ....noh  siihen meirän pöytään   tuli   yksi  vieras  miäs  joka ensitöikseen  mulle sitä 666  tötteröä naamani  tarjoamaan  ja kun sanoi etten laita, en laita  en niin...niin tämä  pöhkö  hyppäsi  nopiaa  kirpparin  käytävälle ja melekeen  huusi:

"Jos et ole ottanut  korona  rokootuksia, ekkä  näköjään käytä  hengityssuajaanta   niin  saan sulta  korona tartunnan  että  voi  herran  tähären....ja  mä  voin tartuttaa suhun sen  pandemian....ja..ja..ja..johon mä  vastasin  ettethän  voi, jos sulla  se  höpöhöpö viiruus  on ollut   , mua   millaan lailla  tartuttaa  kun olet  saanut niitä  piikkejä  vaikka kuinka  palio  ja  naamassasi  on se  höpöhöpömaski....mutta  hän  jatkoi meuhkaamistaan   meni pihalle.......viuuuuh...Kun   mentiin Jupen ja Jaskan kanssa  sinne  pihalle niin se maskinaama  kurkki  autonsa takaa  mua kohti ja melekeen  huiteli  ristinmerkkejä........voi yhyren kerran  mikä  tomppeli.....etten sano.

Ja sitten  ajoin  autoni  S -Marketin  parkkipaikalle, koska   höyrypuistossa  ei ollu  tilaa, sillä siellä  oli  meneillään  Kurikan  raskaan  tykistön joku  perinnekiltajuttu. Pihalla oli  niinman  hienoja  tykkejä  ainakin  3-4  ja   ajokalustoakin  näkyi , sekä  tottakait  Kapteeni  EVP-Juha  Mäenpää, joka  on etuskunnan mähiä  nykyysin  ja  myös  hänkin  on, niinkuin  mäkin  PERUSSUAMALAASIA. Noin pualen  tunni  päästä  hyppäsin autooni, tänne  kotiani ja  niinkun  näjette  heti  naputtelen  mitä mulle tänä  aamupäivänä  tapahtui. Pukkaan  niin  blogiini, kuin myös  seinälleni  muutaman  valokuvankin  että uskotte  mua paremmin.  Että näin nikkeen.

Ekku Mattila.