torstai 30. joulukuuta 2021

Kloks...klons...klons....

 30/12-2021.

Ekku Mattila.

Nasiiri.

Aikamatkaaja.

Clairvoyant.

¤¤¤¤¤¤¤

 Ahaa kuulkaas:  Olin  taas  rouvani kans   kaahajojen sittarissa, taikka  minä kököttelin  autossa, kun  rouvani  törsäs ja  eskoni, eiku tapani mukaan  seuraalin  ihmisiä ja  eritoten  heidän liikkumusta/kävelyänsä.....On pakko sanoa  että nyt  on piru  melekeen  irti, sillä:

Sen  30 minuutin  aikana  jona  olin  "tarkkaaluasemissa"   laskin   että  noin  joka  kuudes-seittemäs   ontui, kuka  enemmän ja kuka  vähemmän. Joukossa  oli  herra nähköön  nuorehkoja, enimmäkseen, noin  20-30  paikkeilla   olevia  ja kun senikääseet ontuu ei  kaikki  ole kohdallaan.  

Kun kohta, taikka taitaa olla jo  ylikin,   80 %  ihmisistä on saanut  sen  göögööllääiigin ja  sehän tietää  seuraavaa: Pian,  kuukauden/toista  sisällä  ontuvia  ihmisiä on  80 %  ..!!!!???. Jos  ehditte  luurata  netin ihmeellisestä  mailmasta mitä ihmiselle aiheutuu  jos  hänen  aivorunkoonsa/talamukseen  kerääntyy-ilmestyy  vierasta   (XXXpiip)  ainesta ja joka  aiheuttaa  tulehduksn/myrkytystilan, niin  ensimmäiseksi  ihmisen liikkuminen   hankaloituu. Ensin  ontuminen  syntyy  toiseen jalkaan ja  myöhemmin  molempiin ja huomatkaa..!!...se  tilanne  on parantumaton.

Kun  tästä  "ontumisjutusta" kirjoitin ekakerran  noin  2  viikkoa sitten niin voiettä  mulle (taas) naureskeltiin, muttei  enää.  Kirjoitukseni  ansiosta  monet  ovat    ryhtyneet  "ihmisten  kävelytyylien tarkkailijoiksi"  ja  ovat  kauhukseen  huomanneet  saman kun minä. Minulla  on  8  sellaista  tuttua jotka  ovat  ottaneet ..XXXXiigin  ja nyt  heillä on  kävelykepit  apuna  ja .....ovat  käyneet  plääkäreillä  valittamassa  vaivoistaan, mutta  tohtorit  "eivät  osaa  sanoa missä   vika  on"... ..että joopajoo.

Ekku Mattila.