lauantai 25. joulukuuta 2021

Kokemukseni ei tainnut olla ns unihalvausta ??....jos olin(kin) ufossa ?

 25/12-2021.

Ekku Mattila.

Nasiiri.

Aikamatkaaja.

Clairvoyant.

¤¤¤¤

Vaikka  olen tästäkin  asiasta/kokemuksestani  jo monta  kertaa  kirjoittanut  blogissani, mutta  koska  siinä on sivuja  jo  noin  6500 niin  aika moni  kertomukseni  katoaa  sinne . Siis:

Olin  noin  8  vuatias,  (1954)  oli     kesä  , yö ja  olin nukkumassa  huoneessani Alahärmän kunnassa. Muistan miten heräsin kummalliseen  tunteeseen, minua  oudosti huimasi, oksetti  sekä  pelotti  valtavasti.Tunsin miten, varsinkin  käsivarteni  alkoivat  puutumaan  ,  niitä  ikäänkuin  kutitti, säkennöitti  sekä  tuntuivat painavan niin paljon  etten pystynyt  niitä lainkaan liikuttamaan.  Olin oudolla tavalla  kuten painavan betonin  sisällä, siihen  sulautettu , osana  sitä.

...kun....näin/tunsin että menen  ulos  pihalle,  sen  keskellä  oli  paksu  kuten  puhelintolpan  tyylinen  "kanto, noin  vajaa kaksi metriä  korkuinen, metrin/toista leveä  ja  samassa  tajusin  olevani sen kannon  huipulla, kaksin käsin siitä/jostakin  kiinni  pitäen.

Äkkiä  näin tutun kotipihani Lapuan joen rannan,  sen yltä katsoen, korkealta  puiden yläpuolelta  ja  nousin koko ajan ylemmäksi.  Kauhukseni  näin  miten  Lapuan  joki  alkoi kapenemaan, koko ajan kapenemaan  ,  se  muuttui  kuin  ohkaiseksi   nauhaksi  ja  hävisi  kokonaan. Minä  pidin  siitä "kannosta" kiinni  kaikin voimin enka uskaltanut  alaspäin katsella. Kun  sen  tein näin  allani  ison pyöreän  jättipallon, jossa oli  kaikenlaisia   viivoja/,kiemuroita, jotakin  ja  tajusin sen olevan maapallon. Hetken kuluttua  se  pieneni  yhä ja  oli   potkupallon  kokoa, sitten  ison omenan  ja  kohta  sekin  hävisi  jonnekin.....ja minua  oksetti  valtavasti. 

Muistan miten se  "kanto" alkoi  heilumaan  puolelta  toiselle, hitaasti ensin, mutta sitten  yhä  laajemassa kaaressa, eestaas..eestaas ja luulin  että  se "kanto" katkeaa ja putoan  . Ja  voi tavaton kun minua  oksetti niin....Jossakin vaiheessa, tuntui  kuin   tuntien päästä huomasin olevani omassa  sängyssäni , yhä  huimausta/oksennusta   tuntien,  kehoni   painavana  kun  lyijjy.  Ihmettelin  miten molemmat käteni, kyynärpäistä  sormiin  olivat  paisuneet  ja niistä  säteili  ikäänkuin  jännää  loistavaa, vihertävää  valoa, säteiden tapaan.  

Vielä samana päivänä   kertoin  vanhemmilleni  "reissustani"    kannon kyytissä  ja  Äitee  sanoi  sen  unta  vain olleen.  Muistan  että  leikin monta päivää  sormistani    tulevilla valonsäteillä, mutta  siitä en   muille kertonut.  Käteni, erityisesti kämmenet sekä sormeni  olivat  paisuksissa  pitkään ja  tykyttivät  jännästi  yhä. Siis:

Jälkeenpäin, kun   kasvoin"isoksi"  tajusin  olleeeni, kenties  ufon kyytissä  ja  samanlaisia  kertomuksia on maailma  täynnä. Voisi   sanoa  ja  sen sanonkin, että  tuo  "ufo-humanoidi" - kiinnostus  on minulla  ollut  edelleenkin, tähän päivän saakka ja jatkuu  yhä.

Ekku Mattila.