lauantai 30. joulukuuta 2023

Huhuuuuuuuuuuuuuuuuu.......sain tarpeekseni turhista syytöksistä minua kohtaan.Nyt Nasiiri on taistelukentällä. Osaan senkin homman tarvittaessa.

 30/12-2023.

EKKU.

alias: Jukka Pekka Mattila.

puh: 0466840923.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

¤¤¤

Ilmoituksen tapaaneen   tulee nyt:

Pitkän harkinnan  tuloksena olen  tänään,  30/12-2023 , ns poistanut-vähentänyt  aikalailla   fb kavereitani, eniten  sellaisia joista  en ole kuullut ns  mitään  pitkään aikaan, sellaisia jotka ovat saaneet verenpaineeni  pomppaamaan  liikaa  ylöspäin , sekä sellaisia  jotka  täysin  syyttä  ovat  syyttäneet  minua viimeaikaisista  tapahtumista  ja  jota  pidän kaikista raskaampina itseäni kohtaan. Minua on haukuttu -potkittu ns päähän, koko ikäni, niin jo  alakoulussa, kuin myös  maailmallakin ja  viimevuosinakin. Olen  nyt päälakeani myöten  sellaiseen   kyllästynut ja vaikka  olen Nasiiri-Meedio-Clairvoyant-auttaja, jolla on suuri  sydän, mutta  tarpeeksi  saadessani  rapaa  naamalleni, ihan syyttä, nostan silloin  Alahärmälääsen taisteluminäni ja silloin  nousen  puollustamaan itseäni. Minä en käännä  poskeani iskuja  vastaanottamaan.   Annan  takuulla  takaisin. 

Näillä mennään  nyt.

Ekku Mattila.