perjantai 22. joulukuuta 2023

Jälleen kerran: Atomissa olevasta kuudesta Kvarkista , kvarkki S, tuottaa aikaa. Tämä on se AIKA-AVARUUS....juu.

 22/12-2023.

EKKU.

alias: Jukka Pekka Mattila.

puh: 0466840923.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

¤¤¤¤

Periantaita  sinne teille: Tänään taas  teeveestä tuli  Natilonal   Geogadhic-ohjelma  ns  ajan  arvoituksesta  ja siis  siinä puhuttiin että ei  voi kuulemma erottaa  aikaa  eikä avaruutta ja sitä sanotaan..AIKA-AVARUUDEKSI..

Jälleen    kerran olen  hämmästynyt  siitä:

Etteikö kukaan muu  kun minä joka olen Nasiiri-Meedio-Clairvoyant- olen jo  19  vuotta sitten  ratkaissut  tuon ohjelman  "puheen"...sillä:

Atomissa, jokaisessa  atomissa, on 6   Kvarkkia,  joista  5   toiminta  tiedetään, muttei sitä yhtä jota on nimitetty  juuri sen takia  Srangel...siis  Kvarkki  S....outo.  Koska   tämä  Kvarkki  S  tuottaa, jokaisessa  atomissa ja on sitä tehnyt  aikojen alusta saakka, tuottaa.."kehrää"  aikaa.  Olen tästä samasta asiasta kirjoittanut varmaan  useita kymmeniä kertoja, eikä  vieläkään  kukaan  "ammattitiedemies" ole lukenut  plogiani , koska  jos olisi,  niin hän-he olisivat kopsineet  ajan  arvoituksen  salaisuuden, minulta..

ja saaneet  siitä Nobelin palkinnon.

Siis  aika ja   avaruus  on sama...koska:

on vain  AIKA-AVARUUS......ja  se on sama kun    AIKA.

Jaahaas.....pitääpäs  mennä  ottamaan  aamulääkkeeni...vissiin...jos  se  rauhottaa...

Ekku Mattila.