perjantai 19. heinäkuuta 2024

Enkeli esti kiväärin toiminnan, kiväärin, jolla minua ammuttiin selkään. Kiitän ja kumarran oi valon henget.

 19/7-2024.

EKKU.

Päivää:

Vuonna  1988, Jalasjärvellä, Ahonkylässä, entisessä osuuskaupassa asuessani, 14/6, asuntoon  syöksyi  yöllä, 01,30,  eräs  Vaasalainen mies ..H.S,  ladattu kivääri kädessään, jolla  ampui  minua taakaapäin selkään. Olin menossa ulkoa  rahaa ,  8000  markkaa, hänelle  hakemaan, koska  vaati niin ja kuulin miten  takanani kuului  naps....

Tilanne  raukesi  niin, että  H.S  saatiin , poliisien avulla , asunnosta  kiinni ja hän sai  oikeudessa  kaikkiaan  linnaa  3,9  vuotta, johon  kuului mm tapon  yritys, naisen pahoinpitely, luvaton tunkeutuminen, sekä laiton uhkaus.

Se selkäni takana kuulemani  naks, johtui siitä, kun  H.S  , kiväärin laukaisu  ei toiminutkaan , vaikka  ns  iskurin piikki  löi  patruunan nalliin, eikä kuulunutkaan  PUM......vaan naks. Jokainen  aseen lippaassa  olleesta  4 muusta patruunasta toimi kun poliisit ampumaradalla  asetta  kokeili, myös sekin, joka  ei toiminut   silloin yöllä H.S aseen laukaisuhetkellä.

Mutta.....

Kun  samana  päivänä  kävin  etukäteen ilmoittamatta syntymäkodissani Alahärmässä, oli  jo  pihamaalla  hätääntynyt  Äitini, joka hoki, kun minut  näki....."olet elossa...olet  elossa ..olet elossa...." ja itki  vuolaasti.

Koska  hän oli  yöllä ,  "unessa", nähnyt miten  minua ammuttiin selkään aseella ja miten minä kaaduin  lattialle, kuolleena. Samana  yönä ja vähää ennen kun  tulin  Alahärmän  syntymäkotini kotini pihalle autollani,  Äitini  näki minun liikkuvan täysin valoisessa asussa, kuolon kalvakkaana, koko sen yön ja kun saavuin  Äitin  eteen. Hän jopa kosketti minua  ollakseen  varma  etten ole kummitus, vaan elossa oleva   hänen  poikansa.  

Äitihän  oli niin  näkijä, parantaja kuin  myös  verenpysäyttäjä.

Elämä  on:

¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Ekku  Mattila.

Meedio.

Nasiiri.

Clairvoyant.

puh: 0466840923.