tiistai 23. heinäkuuta 2024

Nummerot jotka pyöritin puhelimessa olivat väärät, mutta kuitenkin sillä hetkellä oikeat.

 23/7-2024.

EKKU.

Iltaa:

Vuonna 1983 , olin  Alahärmässä , syntymäkorissani  kylässä , Heletsinkistä, kun muistin  ettoon pitkään aikaan soittanut  tutulleni  Ylisen Okelle Jepualle ja  eikun  otin puhelinluettelon käteeni, luin    sieltä  Oke Ylinen   Jepua ja  pyörittelin  tarvittavat numerot:

Piiiir  piiiirrrr..piiir  kuului  ja hetken päästä naisen  ääni..."haloo..halooo"..

Kysyin onko  Oke  tavattavissa, johon nainen...eii täällä ole  ketään  ookea...

ja minä  uudelleen  tankkasin, ainakin  muutaman  kerra ...Okea  koetan saada  puhelimeen..

johon nainen, nyt melkein  kiukuissaan....eiiii  tääällää oooleeeeee ookeaa.....hetkinen  ovikello  soi..menen avaamaan..heetkineen vaan..."

kului  muutama  sekuntti, niin  puhelimessa  kuului.....Ooke   täällä....kuka siellä on?

Ekku  täällä...vaimos ei millään  meinannut hakea sua  puhelimeen..mutt..

Että mitä.....ei se nainen ollut mun  vaimoni vaan  yksi kaukaaneen sukulaaneen ...tulin  tänne ihan sattumalta..mistä sait  tämän naisen numeron  Ekku..?

Larasin  Jepuan luettelosta   sun nimesi  kohdalta ja siellä se oli....

Mutta  heiii....tämän naisen  numero on  ihan eri kun mun....ootas......katson..,.......ohoh...3 numeroa on eri  mitä mun  numerossani on.......on jännä sattuma  kuule Ekku.....aika jännä sattuma...

Ekku  Mattila.

alias; Jukka Pekka.

Meedio.

Nasiiri.

Clairvoyant.

puh. 0466840923.