torstai 25. heinäkuuta 2024

Pelastin Ossin ampumasta päätään hajalle ja sain palkioksi 2005 vm Hysler tila-auton. Kiitoksia paljon Ossi.

 25/7-2024.

EKKU:

Nyt  tulevana Lauantaina, 4  vuotta sitten  taisin pelastaa  yhden tuttuni. "Ossi"  soitti  aamulla  aikaisin ja pyysi  josko  tulen mukaan kun menee katsastamaan autoaan Seinäjoelle ..sanoin..tottakait tuun.

Jo alumatkasta  hiukan kummastelin  Ossin  hiljaisuutta. Yleensä  hän on  kova juttelemaan ja  asiaa kyllä  aina  riitti. Nyt oli  ihan hiljaa. Minä  tuumasin jotta  jos hänellä  on ollut  huono  päivä enkä sen takia enee asiaa alkanut  veivaamaan, sen kun vaan ajoimme hänen  autollaan.

Mutta: Tuomikylään  johtavan  tienhaaran kohdalla, 10 km ennen Seinäjokea,  Ossi  alkoi  äkkiä itkemään ja kovaan ääneen. Sai  soperettua että  hän tappaa  itsensä.....ampuu  päänsä hajalle...kertakaikkiaan ei jaksa elää  päivääkään......

Hänellä oli ollut  raskas  avioero, 5  vuotta sitten. " akka  lähti, otti  kaksi  koiraa ja lapset....tuosta  noin vaan lähti....en kestä enää ".

Samassa  Ossi  näytti takkinsa  sivutaskua jossa  sojotti ampuma-aseen perä. Sanoin  että  voitko näyttää  mulle  millainen se  pyssy on ja Ossi  ojensi aseen minulle. Äkkiä laitoin sen haalarini sivutaskuun, vetoketju  kiinni ja  ..

aloin: "ootko ihan hullu  kuules....yhden   vitun  akan takia  meinaat ittes  tappaa....voi  saatana kuule sua...jos  se menee niin anna  vitun  mennä....maailma  on täynnä naisia..niitä  on miljoonia  ja   otat vaan uuden..jos se  entinen akkaks    ei sua  hyväksynyt, niin  hullu hän on...hullu....arvaas  Ossi  mitä?...koska olen tietäjä aika  hyvä niin..

Ennustan sulle  nyt:

Tulet saamaan ihan pian, noin  2-3 kuukauden  päästä itsellesi  jumalattoman  hyvän  naisen. Ihan puhtaan ja  kokemattoman....noin  35  ikäinen...te tulette  menemään  kuule yhteen....saatte  muutaman  mukulankin....Ossi  perkelees....odota  kaikessa  rauhassa ny.....ja tämän  pyssyn  pidän nyt minäpoika..nakkaan sen vaikka  jonnekin  järveen....se on nyt toistaisesi  mun  kuules..."

Ja niin  alkoi  Ossi  hymyilemään. Mentiin Kikkijouppiin  Vaasaan  autokaupoille ja  takaasintullessa mun perseeni alla oli Hysleri....2005  mallinen, 7  paikkaanen  , hyvä  pirssi.....Ossi osti sen ,  1450  Eurolla , mulle  henkensä  pelastamisesta..

Ekku  Mattila.

alias: Jukka Pekka.
Meedio.

Nasiiri.
Clairvoyant.

puh: 0466840923.

Ainiin:

voihan peeveli. Ennyt millään enää  muista  mihin sen  Ossin entisen  pyssyn  laitoon ? nakkasinko  sen  järveen, vai ei....on mulla sitten  huano  muisti sitte.

sama.