maanantai 8. heinäkuuta 2024

Kiäääh...kiääääääääääääääääääh..kiääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääh...heheh.

 8/7-2024.

EKKU.

Maanantaita sinne teille.

Meillä   on ollut kylässä  tyttäremme  Inka  tytär Raumalt ,Äieensä  kanssa  ja eipä ole Ekun tarvinnut liikaa  mennä mettään-pellolle resuamaan.  Inka  on  vajaa  neljän  ja  voihan poijaat ja flikat, kyllä  antaa pappaaselle vauhtia ja liikuntaa.  Koko ajan on Inka menossa  , taikka ainakin tulossa, taikka  jonnekin menossa,  viuuuh vaan kuuluua ja kova kikatus.  Inka on jo ny niin pikkuvanha  etten meinaa  kaikkea  hoksata, mitä   Inka   mulle sanoo taikka ,jo sen takia kun en kunnolla enää kuule....On  tämä  suuri onni ja autuus  kun on jälkikasvua  lastenlasten  kautta. Mulla  yhteensä...12 kaikkiaan...jees.

Mun  piti  jotakin tärkiää kirjoittaa   tähän, mutten enää muista. ...ainiin....Ny  se mulle tuntemattomasta numerosta  haukkuva on muuttanut tyyliä. Eilen se soitti  ja  "kehuikin" mua  tyyliin...

"On  sä   Ekku kuules..kumma  ukko..."

E:  aijaa  kuisniin?

T; kun koko ajan otat kuvia  ittestäsi..

E;  aijaa..

T: sun sivunaamakuvia  on   some  pullollaan...

E;  aijaa.

T: Etkö osaa  ottaa  serfietä niin  että  kasvosi  näkyy.... nyt  näkyy vaan sivuttain.

E: Aijaa.

T: Tuntuu  ikäänkuin sulla olisi  joku ongelma  naamasi kanssa..

E: Aijaa..

T:Tykkäät olla  koko ajan somekuvissa..

E: Aijaa.

T: Vai  etkö  tykkää  kasvoistasi...häpeätkö....

E: En  häpiä.

T: Vaikuttaa  kyllä  että häpeät.

E: E.

T: On se kumma...

E: mikä..

T: Juuri  sinä..

E: Aijaa..

T: Kuinka vanha olet..

E: Vähä nuoree  kun  sinä...oon  78,4  ikääneen..

T: Mites  niin....minä olen  vasta  40  ..

E: Aijaa....sun äänesi  kyllä  tuntuu  vanhalta  ukolta....

T: Haista  kuule  vittu..

E: Aha..

T:Klons.....piiiiiiiiiip.........piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Ekku Mattila.

alias: Jukka Pekka.

Nasiiri.

Meedio,.

Clairvoyant.

puh: 0466840923.