lauantai 7. tammikuuta 2023

Entinen pappi lahjoitti minulle kolmion Hyllykalliolla-Seinäjoen lähellä...mutta .....?? 1989.

 7/1-2023.

Ekku Mattila.

Nasiiri.

Clairvoyant.

¤¤¤

Lauantai-iltaa:  Asuin Jalasjärvellä  1985-89   entisessä  Osuuskaupassa, Ahonkylässä, noin  9 km itse keskukseen...kun..... meidän vuokratupa  pantiin myyntiin.Vaikka tarjosin  siitä   60000  markkaa   niin se meni  muualle ja  meidät  ajettiin  talosta  pois. Kolina  vain kuului. Talon osti  ns  sika-anttila   45000 markalla  Luopajärveltä ja  olimme  ilman  tupaa. Irtisanomisaika  oli  heti. Meitä-minua-noitaa  kuulemma ei haluttu  kylään asumaan. Saan kuulemma   voimani itse pirulta.

Noh: kului  pari päivää niin  puhelimeni soida  pirisi...piiir..piiir...piiir.....ja vastaamaan menin.

Täällä entinen  Alahärmän  pappi  xxxxx ..kuulin  että  sulla ei  ole asuntoa  ja jos niin  on, niin  tuukko tänne ...Hyllykalliolle.....muuttaisin  muualle ja .....

Ja niin mä teinkin. Seuraavana  aamuna  olin expapin  asunnolla...."Ismo" sanoi että oli  mun  työtäni  seurannnt  monena  vuonna, tietäjää  ja auttajaa.....olet  kuule  Jumalan  valitsema.....sinulla  on ja  tulee  olemaan  tärkeä  työkenttä maailmassa.....minä  annan  sinulle tämän  kolmion, jossa  olemme....saat sen.....olen lapseton    ..tehdään heti  tarvittavat paperit.....lahjoitan   tämän asunnin sulle Ekku.....ole  hyvä....olen  tämän  antanut  ennakkoperinnöksi  xxxxxx;lle..mutta  hän   on paljastunut  ryyppääjäksi hulttioksi.....perun sen......annan  sinulle  mieluiten.

Ja minä sanoin: Tiedätkö ettei   eläessään  annettua  ennakkoperintöä ei  voida  muuttaa-mitätöidä...se on   laissa niin sanottu  kuule......et voi mitään......

ja niin  xxxxxx    heti soittamaan  omalle lakimiehelleen  josta  kuuli  samat asiat  jotka  sanoin. Annettua ennakoperintöä  ei  voida  muuttaa.Ja sinne   meni  se  kolmio. Hyvällä  paikalla oli  ja on yhä. Eilen sitä ajoin ohitse. Ihan  lähellä kauppoja. Hyllykallion keskukseen  noin  600  metriä. Vesitornin  lähettyvillä. 

Ekku Mattila.